خانه تماس با ما مقالات

بهترین مچ بند هوشمند 2021 همراه معرفی بهترین برند ها در جهان

بررسی و راهنمای خرید مچ های بند هوشمند در ایران و جهان

چند سالی است که افراد به خرید مچ بند هوشمند تمایل دارند و این محصول به خوبی جای در دل علاقه‌مندان به جهان تکنولوژی و ابزارهای مدرن جا باز کنند. فقط لازم است تا یک نگاه جزیی به سهم رو به افزایش گجت های هوشمند پوشیدنی به ویژه ساعت و مچ بند در بازار بیاندازیم تا به اثبات این نکته برسیم. این دو کالا اگرچه در کارایی خود مشابه هم هستند اما دارای تفاوت‌هایی نیز می باشند. از همین رو ما در بست رویو بهترین مچ بند هوشمند را با صفحه تخصصی و قیمت به روز شده آنها جمع کرده ایم تا با مقایسه آنها قیمت و کیفیت آنها، بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

معرفی بهترین مارک و برند های مچ بند های هوشمند در سال ۱۴۰۰

فروش ویژه

بهترین ها

رتبه تصویر عنوان امتیاز موارد بیشتر
1
مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3
مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3

2
مچ بند هوشمند شیائومی  Mi Band 2
مچ بند هوشمند شیائومی  Mi Band 2

3
مچ بند هوشمند مدل  M2
مچ بند هوشمند مدل  M2

4
خرید مچ بند هوشمند شیائومی  Amazfit Arc
خرید مچ بند هوشمند شیائومی  Amazfit Arc

5
مچ‌بند هوشمند سونی مدل SWR12
مچ‌بند هوشمند سونی مدل SWR12

6
مچ بند هوشمند مدل  HB-218
مچ بند هوشمند مدل  HB-218

7
مچ بند هوشمند iHealth مدل  AM4
مچ بند هوشمند iHealth مدل  AM4

8
مچ بند هوشمند تی تی وای مدل E07
مچ بند هوشمند تی تی وای مدل E07

9
مچ بند هوشمند جی ال ایکس مدل G Band
مچ بند هوشمند جی ال ایکس مدل G Band

10
مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 3e
مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 3e

بهترین ها

1

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3

2

مچ بند هوشمند شیائومی  Mi Band 2

4

خرید مچ بند هوشمند شیائومی  Amazfit Arc

5

مچ‌بند هوشمند سونی مدل SWR12

6
7

مچ بند هوشمند iHealth مدل  AM4

8

مچ بند هوشمند تی تی وای مدل E07

9

مچ بند هوشمند جی ال ایکس مدل G Band

10

مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 3e


فروش ویژه

فروش ویژه

رتبه محصول

5

نکات مهم و ضروری در هنگام خرید مچ بند های هوشمند 

بنابراین، تهیه و خرید مچ بند هوشمند یک پیشنهاد مناسب برای اهالی ورزش و کلیه افرادی است که تمایل دارند یک گجت هوشمند پوشیدنی شیک داشته باشند.

اگر خرید مچ بند هوشمند انجام دهید می توانید بر ملاک های سلامتی بدن خود نظارت کردن و از آن­ها آگاه شوید.

در عصر امروز شاهد انواع و اقسام مچ بند هوشمند با امکانات پیشرفته مختلف هستیم که انتخاب برترین آن‌ها امریست دشوار. به منظور خرید مچ بند هوشمند، باید ملاک های گوناگونی مانند قدرت ارزیابی حرکات ورزشی، تعداد قدم های پیموده شده، شمارش تپش قلب، بررسی وضعیت خواب و هزینه را مدنظر قرار داد. اما چیزی که درآخر ما را به طرف یک انتخاب درست راهنمایی می‌کند، خواسته هایمان در راستای خرید مچ بند هوشمند می باشد. در حقیقت شما باید محصولی که پاسخگوی نیاز های شما باشد و با معیار های شما تناسب داشته باشد خریداری کنید.

 

 

به همین خاطر در این مقاله تصمیم داریم ابتدا به معرفی و توضیح معیارهای گوناگون برای خرید مچ بند هوشمند بپردازیم و بعد بهترین مدل ها برای خرید مچ بند هوشمند را معرفی کنیم. درصورتی که قصد خرید مچ بند هوشمند را دارید توصیه می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

احتمالا تا چندسال گذشته تعداد ضربان قلب هر فرد در روز و میزان استرس و کالری جذب شده و تعداد گام هایش در ۲۴ ساعت قابل تشخیص نبود، اما ابزار های هوشمند مدرن روزانه یک ویژگی تازه را برای ما به ارمغان می آورند. از این رو، درخواست برای این مچ بندها به تازگی شدیدا زیاد شده است.

دستبندهای هوشمند نیز از اول همه ویژگی ها و قابلیت ها را نداشتند اما هر روز ارتقا یافتند و امروزه دیگر می‌توانند اکثر قابلیت های ساعت‌های هوشمند را ارائه دهند هرچند هنوز نتوانستند به ساعت های هوشمند برسند که امری طبیعیست.

برای رده های سنی مختلف در بازار مچ بند هوشمند وجود دارد و حتی زنانه و مردانه نیز دارد. بعضی از آن­ها طراحی زیبایی دارند و بعضی دیگر تلاش کردند ویژگی های داخلی خود را ارتقا دهند. اما درکل تمامی آن ها یک کار انجام می دهند: حفظ سلامتی و تناسب اندام.

 

ارزیابی وضعیت تناسب بدن در مچ بند های هوشمند

یکی از ویژگی های مچ‌بندهای هوشمند این است که دائما وضعیت تناسب اندام را بررسی می کنند برای مثال تعداد قدم های برداشته شده در ۲۴ ساعت شما را می گویند، مسافتی که طی شده، سطح کالری جذب شده، تعداد تپش قلب و همچنین بیانگر میزان حرکات ورزشی انجام شده مانند دویدن، دوچرخه‌سواری و حرکات هوازی می باشد. به هر میزانی که تعداد این‌ ویژگی ها در دستبند هوشمند بیشتر باشد، برای ورزشکاران استفاده ی آن مناسب تر است. اما مسئله ای که باید علاوه بر این پارامترها لحاظ شود، دقت اندازه‌گیری آن در ارزیابی تمام این حرکات و فعالیت ها است. آن نوع از مچ‌بندهای هوشمند که امکان اندازه گیری میزان ضربان قلب را دارند، با دقت بیشتری فعالیت‌های ورزشی فرد را محاسبه می کنند.

 

 

 

مچ بند هوشمند مجهز به GPS

در خرید مچ بند هوشمند به ویژگی GPS اضافه‌شده به بعضی از این محصولات توجه کنید که آن‌ها را در ارزیابی فعالیت‌های ورزشی مانند دوچرخه‌سواری و کوهنوردی و پیاده روی منحصربه فرد کرده است. از این مدل مچ‌بندها می‌توان به Charge HR محصول شرکت Fitbit اشاره نمود. لذا درصورتی که یک حرفه ای ورزش می کنید و به اطلاعات دقیق احتیاج دارید، به این پارامتر باید توجه بسیاری کنید.

 

 

بررسی میزان و وضعیت خواب

یکی از پارامترها در خرید مچ بند هوشمند ارزیابی چگونگی متابولیسم بدن، بررسی اندازه خواب از لحاظ های گوناگون است. مچ‌بندها، خواب را از دیدگاه های بسیاری مانند سطح خواب سبک، سنگین و تعداد مرتبه های بیداری در طول ۲۴ ساعت ارزیابی می‌کنند؛ اما تمامی آن‌ها نمی توانند دقیق حساب کنند و در گاها خطا دارند. دستبند هوشمندی که فقط ویژگی شتاب‌سنج داشته باشد، میزان خواب شخص را طبق میزان حرکت مچ دست حساب می‌کند.

اما کمپانی هایی که ویژگی های میزان تپش قلب شخص در هر ۶۰ ثانیه، سرعت نفس کشیدن، حرارت بدن و واکنش گالوانیکی پوست در برابر هیجانات را بررسی می کنند، وضعیت خواب شخص را با دقت بیشتری می‌توانند ارزیابی نمایند. لذا درصورتی که ردیابی وضعیت خواب ویژگی می باشد که می خواهید دستبند هوشمند داشته باشد، پیشنهاد می‌شود به این نکات دقت کنید.

 

 

امکان سازگاری با سیستم عامل اسمارت فون

نرم‌افزار انحصاری مچ‌بند هوشمند باید یا سیستم‌عامل موبایل سازگار باشد. چندین شرکت سازنده مثل سامسونگ، فقط ابزارهای اندرویدی خود را پشتیبانی می نمایند. اما به تازگی کمپانی هایی که به‌طور خاص، مچ‌بندهای هوشمند تولید می کنند، تمامی سیستم عامل های اسمارت فون ها را پشتیبانی می کنند.

 

 

باتری مچ بند هوشمند

یکی از اساسی ترین امکاناتی که در حین خرید مچ بند هوشمند باید لحاظ شود، زمان عمر باتری می باشد. درمجموع در محصولاتی که فعالیت های ورزشی متعددی ارزیابی و محاسبه می‌شوند یا دارای ویژگی هایی مانند امکان مکالمه هستند، شارژ باتری چندان عمر طولانی نخواهد داشت. اما بعضی از شرکت ها نیز توجه زیادی به این موضوع کرده اند و برای حل آن تلاش نموده اند.

 

 

امکان مکالمه در مچ بند های هوشمند

برای گروه ای از اشخاص مثل ورزشکاران، دستبند هوشمند فقط یک ابزار سلامتی به شمار می آید؛ اما گروهی دیگر، انتظار ویژگی های بیشتری از آن دارند. امکان مکالمه یکی دیگر از امکاناتی است که می‌تواند فاکتور حائزاهمیتی در خرید مچ بند هوشمند محسوب شود. این ویژگی، شدیدا احتیاج افراد را برای کار کردن با موبایل کاهش می‌دهد.

 

 

نمایشگر مچ بند هوشمند

از زمانی که ساخت مچ بند های هوشمند آغاز شد، فقط امکان شمارش قدم ها برای آن‌ها لحاظ شده بود و مشاهده اطلاعات فقط در نرم‌افزار اسمارت فون امکان‌پذیر بود. اما به تدریج، فناوری طراحی و ویژگی های این کالا به جایی رسید که امکان مشاهده اطلاعات هم در گوشی موبایل و هم در نمایشگر لحاظ شده برای آن، مهیا شد. با قرار دادن صفحه نمایش در دستبند هوشمند میزان مراجعه‌ی استفاده کنندگان به تلفن همراه کاهش پیدا کرد.

 

 

 

قیمت مچ بند هوشمند

به دلیل اینکه مچ بندهای هوشمند قابلیت های متعدد و مختلفی دارند، برای آن ها قیمت‌های متفاوتی در نظر گرفته شده و در بازار برای فروش قرار گرفته اند. حتما می دانید که در خرید مچ بند هوشمند، مچ بند صدهزارتومان قابل قیاس با مچ بند یک میلیون تومانی نیست و کارایی آن را ندارد.

چیزی که بیشتر از همه در افزایش قیمت این گجت هوشمند موثر است، تعداد سنسورها، امکان مکالمه و میزان فعالیت‌های ورزشی قابل ارزیابی می باشد. برخی از شرکت‌های معتبر سازنده این محصول، در کنار ویژگی اتصال به موبایل، اطلاعات کمی را گردآوری و حساب می‌کنند و چندان قابلیت چشمگیری ندارند و گویا که فقط متکی به اعتبار برندشان هستند.

همیشه در خرید مچ بند هوشمند نیاز خود را مدنظر قرار دهید و بسته به نوع نیازتان مچ بند مناسبی نیز خریداری کنید و متناسب با امکانات، هزینه را ای را تقبل نمایید. هرچند با توجه به نوسانات ارزی موجود در کشور ، هیچ یک از کالاهای الکترونیک و هوشمند وارداتی نرخ ثابتی ندارند.

 

سوالات متداول بهترین مچ بند هوشمند 2021 همراه معرفی بهترین برند ها در جهان

فروش ویژه