خانه تماس با ما مقالات

راهنمای خرید قهوه ساز و لیست پر فروش ترین قهوه سازها در ایران

خرید قهوه ساز

خرید قهوه ساز ها  این روزها طرفداران بسیار زیادی را در دنیا پیدا کرده اند.  قهوه نوشیدنی  که توسط این دستگاه ساخته می شود  بعد از چای(چای ساز ) در ایران نیز بسیار محبوب شده است به طوری که برای بسیاری از افراد نوشیدن قهوه به یک عادت تبدیل شده است. البته قهوه با روش های مختلفی درست می شود و روش های مختلف آن باعث ایجاد طعم های متفاوت آن می شود. اما این نوشیدنی با هر روش و هر نوعی که باشد طعم و آرامش بی نظیری را به شما القا خواهد کرد.

معرفی بهترین قهوه سازها همراه با لینک خرید از دیجی کالا

فروش ویژه

بهترین ها

رتبه تصویر عنوان امتیاز موارد بیشتر
1
قهوه ساز فلر مدل CMT 90
قهوه ساز فلر مدل CMT 90

2
قهوه ساز CM4428 تفال
قهوه ساز CM4428 تفال

3
قهوه ساز بوش مدل TKA8013
قهوه ساز بوش مدل TKA8013

4
قهوه ساز راسل هابز مدل ۲۱۹۹۱
قهوه ساز راسل هابز مدل ۲۱۹۹۱

5
قهوه ساز فرمونی کد ۲۳۶
قهوه ساز فرمونی کد ۲۳۶

6
قهوه ساز رنکارد مدل RAN792
قهوه ساز رنکارد مدل RAN792

7
قهوه ساز فیلیپس مدل HD7447
قهوه ساز فیلیپس مدل HD7447

8
قهوه ساز دلونگی مدل BCO420
قهوه ساز دلونگی مدل BCO420

9
قهوه ساز مباشی مدل ECM2031
قهوه ساز مباشی مدل ECM2031

10
قهوه ساز ساچی مدل NL-COF-7055
قهوه ساز ساچی مدل NL-COF-7055

بهترین ها

4

قهوه ساز راسل هابز مدل ۲۱۹۹۱

5
6

قهوه ساز رنکارد مدل RAN792

7

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7447

8

قهوه ساز دلونگی مدل BCO420

9
10

قهوه ساز ساچی مدل NL-COF-7055


فروش ویژه

فروش ویژه

رتبه محصول

5

بررسی و راهنمای خرید بهترین قهوه ساز ها

شاید بسیاری از افراد نحوه درست کردن این نوشیدنی را بلد نباشند. در این مطلب می خواهیم به این دسته از افراد دستگاهی را معرفی کنیم که بتوانند بدون دردسر و تنها با پودر قهوه آماده و آب، نوشیدن یک قهوه دلچسب را تجربه کنند. قهوه سازهای خانگی وسیله ای است که این عمل را برای شما آسان خواهد ساخت.

.

در این مطلب سعی داریم تا به شما نکاتی را یاداور شویم که بتوانید در هنگام خرید قهوه ساز، انتخاب مناسبی را داشته باشید.

مانند هر محصول دیگری در هنگام خرید قهوه ساز نیز باید چند نکته را در نظر بگیرید.

  • نوع قهوه دلخواهتان چیست؟
  • مقدار قهوه تان چه قدر باشد؟
  • چه زمان هایی به قهوه نیاز دارید؟
  • قیمت و بودجه در نظر گرفته شده برای خرید دستگاه قهوه سازتان چقدر است؟

و سوالاتی از این قبیل که با در نظر گرفتن پاسخ آن ها می توانید گزینه مناسب را برای خرید قهوه ساز انتخاب کنید.

البته قهوه سازها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند. قهوه سازهایی از جمله اسپرسو، موکا فرنچ پات، کیمکس و ... این دستگاه ها، قهوه هایی را با غلظت بسیار بالایی را تولید می کنند. البته در برخی از دستگاه های قهوه ساز پیشرفته ویژگی قرار داده شده است که با استفاده از آن می توانید تمام انواع قهوه ها را تولید کنید که از این نوع از قهوه سازها عموما در کافه ها استفاده می شود.

 انواع قهوه ساز

قهوه ساز فرنچ پات:

این نوع قهوه ساز بسیار رایج بود و از نوع قهوه سازهای اولیه ای است که به بازار وارد شده است. قهوه های فرنچ پات جنسشان از نوع پلاستیک و شیشه است.

قهوه ساز قطره ای:

این نوع از قهوه سازها در اندازه های متفاوتی در بازار موجود هستند. البته عموما برای درست کردن قهوه برای ۱۰ نفر مناسب اند. انواع برقی و گازی از رایج ترین این نوع قهوه ساز ها هستند.

قهوه جوش ها:

این دستگاه ها عموما از انواع دیگر قهوه سازها پر طرفدار تر هستند و طعم بی نظیری از قهوه را به شما می دهند.

خرید قهوه ساز پر کاربرد انواع مختلفی دارد و در حجم های متفاوتی در بازار موجود هستند. استفاده از این دستگاه ها بسیار ساده است. کافی است آب و قهوه آسیاب شده را داخل مخزن قهوه ساز ریخته و آن را روشن کنید. بسته به نوع تنظیمات دستگاه، آب به آرامی بر روی سبدی که قهوه آسیاب شده در داخل آن وجود دارد ریخته و بعد از مدت کوتاهی قهوه آماده شده از طریق راه خروجی آن به داخل قوری و یا فنجان ریخته می شود. عموما قهوه سازها در داخل خودشان سیستم جوشاندن آب دارند و در نتیجه نیازی نیست که آب را از قبل بجوشانیم. این دستگاه ها آب را می جوشانند، سپس از طریق لوله خروجی آب و با فشار بسیار زیاد از بالا و از داخل فیلتر عبور میدهند و قهوه ای که  آماده خوردن است از پایین در داخل قوری و یا فنجان ریخته می شود.

البته قهوه جوش های دستی نیز در بازار موجود هستند که درست کردن قهوه با آن ها نیازمند مهارت خاصی است.

قهوه ساز کیمکس:

کارکرد این قهوه ساز با دیگر مدل ها متفاوت است. در این قهوه ساز هم می توانید دانه های قهوه و هم پودر قهوه را دم کنید. با خرید قهوه ساز کیمکس در مدت زمان کم تری قهوه را برای شما آماده خواهد کرد.

اسپرسوساز:

دستگاه اسپرسو ساز مدرن ترین نوع قوه ساز می باشد. دستگاه اسپرسو ساز دو نوع است اتوماتیک و نیمه اتوماتیک. با خرید قهوه ساز اسپرسوساز قهوه ای بسیار غلیط و تلخ را تولید می کنید.

انواع مختلف دیگری از قهوه ساز ها در بازار موجود هستند که نام بردن و پرداختن به آن ها خارج از موضوع مطلب ماست. نوع متدوالی از قهوه ساز که در هر خانه ای یافت می شود همان قهوه جوش ها هستند که با خرید قهوه ساز با یک تکنولوژی ساده و با قابلیت های مختلف قهوه ای بی نظیر را برای ما تولید می کنند.

اما نکته قابل توجه این است که در قهوه سازها عموما قابلیت های مختلفی موجود است که با توجه به آن ها قیمت های متفاوتی نیز پیدا می کنند.

در هنگام خرید قهوه ساز به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید قهوه ساز شاید در ظاهر کار ساده ای باشد اما اگر به دنبال خرید قهوه ساز مناسب برای خود هستید باید از برخی از ویژگی های آن اطلاعات کافی داشته باشید.

قیمت دستگاه قهوه ساز:

برای خرید قهوه ساز خانگی لازم نیست بودجه زیادی را در نظر بگیرید. زیرا این دستگاه ها قیمت های بالایی ندارند. پیشنهاد می کنیم قبل از تعیین بودجه به سایر ویژگی های خرید قهوه ساز توجه کنید، سپس بودجه را با در نظر گرفتن ویژگی های دلخواه خود معین کنید.

ظاهر دستگاه قهوه ساز:

قهوه سازها در بازار در انواع و اقسام مختلفی موجود هستند. این قهوه سازها را می توانید در طرح و رنگ های متفاوتی به خرید قهوه ساز بپردازید. البته تمام این قهوه ساز های یک کار را انجام می دهند و آن هم تولید قهوه است. از اینرو تفاوت چندانی در قیمت آن ها وجود ندارد. تنها ویژگی های آن هاست که تعیین کننده قیمتشان می باشد.

مخزن آب قهوه ساز:

این مخزن برای ریختن آب در نظر گرفته شده است. برای تهیه قهوه کافی است میزان آب مورد نیاز خود را در این مخزن بریزید. این مخزن مجهز به ویژگی است که باعث افزایش دمای آب و جوشیدن آن می شود.

مخزن مخصوص قهوه:

این مخزن به منظور قرار گرفتن قهوه در داخل آن تعبیه شده است. عموما دارای یک حالت قیف مانند به همراه توری پلاستیکی و یا فلزی است. البته در بعضی از قهوه ساز ها این مخزن وجود ندارد و از فیلترهای کاغذی استفاده می کنند.

قوری یا فنجان قهوه ساز:

این قوری نیز مخصوص قهوه ساز و برای ریختن نوشیدنی آماده شده از داخل دریچه خروجی در داخل آن است. البته در برخی از قهوه سازها نیز به جای قوری یک فنجان قرار داده شده است.

آسیاب در قهوه ساز:

برخی از قهوه های پودری که در بازار موجود هستند طعم واقعی قهوه را ندارند. این قهوه ها احتمالا به همراه ترکیبات دیگری ترکیب شده اند و با نام قهوه به شما عرضه می شوند. پیدا کردن قهوه صد در صد طبیعی و بدون نا خالصی در ایران کار مشکلی است. اما در برخی از قهوه ساز ها قابلیتی قرار داده شده است که به وسیله آن می توانید دانه های طبیعی قهوه را آسیاب کرده و از آن استفاده کنید. برای استفاده از این قابلیت دستگاه خود کافی است دانه های قهوه را در داخل مخزن آسیاب کننده قهوه بریزید و دکمه مربوطه را بزنید و بگذارید تا دستگاه شما کار خود را انجام دهد. در نهایت قهوه ای با طعم بی نظیر و کاملا طبیعی خواهید داشت.

سیستم قطع خودکار:

سیستم قطع خودکار در برخی از قهوه ساز ها قرار داده شده است. این سیستم در خرید قهوه ساز به قهوه ساز شما این امکان را می دهد که در هنگام اتمام کار و آماده شدن قهوه و ریخته شدن مقدار ثابتی در داخل فنجان و یا قوری دستگاه خاموش شده و در نتیجه از کثیف شدن دستگاه شما جلوگیری خواهد کرد.

صفحه گرم نگهدارنده:

این صفحه به گرم نگه داشتن قهوه کمک می کند. در واقع با وجود این ویژگی در خرید قهوه ساز اگر پس از درست شدن، قهوه برای مدتی بر روی صفحه قهوه ساز بماند نیز گرم خواهد ماند.

نکاتی که گفته شد جزو ضروریاتی بودند که در هنگام خرید قهوه ساز خانگی باید به آن توجه کنید. بقیه ویژگی هایی که در قهوه سازها موجود است، بستگی به سلیقه و بودجه در نظر گرفته شما دارد.

سوالات متداول راهنمای خرید قهوه ساز و لیست پر فروش ترین قهوه سازها در ایران

فروش ویژه