خانه تماس با ما مقالات

بهترین تلفن های بی سیم خانگی و اداری در بازار ( 2021 )

بررسی و راهنمای خرید تلفن بی سیم ایرانی و خارجی 

استفاده از تلفن همراه و تلفن در منزل که در انواع تلفن بی سیم و با سیم موجود هستند، این روزها در بین مردم بسیار رواج یافته است. هر شخصی در منزل خود حتما از تلفن استفاده می کند و همچنین کلیه کارهای ارتباطی افراد در محیط کار با شرکت های مختلف و مشتریان از طریق تلفن انجام می شود. از همین رو ما در بست رویو بهترین تلفن های بی سیم را با صفحه بررسی تخصصی و قیمت به روز شده آنها را به همراه نظرات استفاده کنندگان قبلی ان محصول را برای شما آورده ایم تا شما با مقایسه کیفیت و قیمت آنها، بهترین تلفن بی سیم مورد نیاز خود را خرید نمایید. 

 

معرفی بهترین مارک و برند تلفن های بی سیم در سال ۱۴۰۰

فروش ویژه

بهترین ها

رتبه تصویر عنوان امتیاز موارد بیشتر
1
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

2
تلفن بی سیم آلکاتل مدل F370 Voice
تلفن بی سیم آلکاتل مدل F370 Voice

3
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

4
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGB210
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGB210

5
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل  KX-TGD310
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل  KX-TGD310

6
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGD320
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGD320

بهترین ها

1

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

2

تلفن بی سیم آلکاتل مدل F370 Voice

3

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

4

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGB210

5

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل  KX-TGD310

6

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGD320


فروش ویژه

فروش ویژه

رتبه محصول

5

نکات مهم در هنگام خرید تلفن های بی سیم در ایران

 

تلفن های موجود در بازار در دو نوع بی سیم و تلفن های رومیزی موجود هستند.

تلفن های رومیزی از نوع تلفن های ساده ای هستند که در کمتر منزل مدرنی یافت می شوند. این نوع از تلفن ها محدودیت هایی دارد که در تلفن های بی سیم وجود ندارد. اما در این مطلب روی سخن ما با آن دسته از افرادی است که قصد خرید یک تلفن بی سیم را دارند.

 

انواع تلفن های بی سیم 

 

این نوع از تلفن ها معمولا دو بخش دارند: بخشی که مربوط به پایه است و به آن بیس تلفن می گویند و بخش دیگری که شامل یک یا چند گوشی است. در مدل های پیشرفته تر تلفن های بی سیم معمولا پایه به صورت یک تلفن کامل و مجزاست و برای مواقعی است که تلفن بی سیم شارژ ندارد و یا از دسترس خارج است. با خرید این نوع از تلفن ها، گویی دو نوع تلفن مختلف را خریداری کرده اید.

 

 

در هنگام خرید یک تلفن بی سیم به چه نکاتی باید توجه کنید

 

  • بودجه لازم برای خرید تلفن های بی سیم خانگی و اداری:

از قدیم الایام این ضرب المثل در بین افراد باب بوده است که هر چقدر پول بدهی آش می خوری. این ضرب المثل در جای جای زندگی ما نقش داشته است. تلفن های بی سیم نیز از این قاعده مستثنی نیستند. تلفن هایی که دارای ویژگی ها و قابلیت های بیشتری باشند از قیمت بالاتری برخوردار هستند، علاوه بر این کیفیت نیز در قیمت یک تلفن بی تاثیر نیست. در هر صورت با در نظر گرفتن بودجه خود، تلفنی را انتخاب کنید که بتواند سالیان طولانی پاسخگوی نیازهای شما باشد.

 

  • کالر آیدی یا شماره انداز در تلفن های بی سیم:

 

در بیشتر گوشی های بی سیم این قابلیت وجود دارد که به وسیله آن بتوانید تماس های خود را کنترل کنید. معمولا دو نوع سیگنال توسط مخابرات کشور برای نمایشگر مشترکین ارسال می شود که تلفن شما باید هر دو را پشتیبانی کند. این موضوع را با فروشنده در میان بگذارید و از قابلیت پشتیبانی دستگاه خود مطمئن شوید و یا به مشخصات تلفن در دفترچه راهنما مراجعه کنید. این ویژگی در برخی از تلفن های بی سیم به صورت صوتی بوده و نمایشگر شماره فرد تماس گیرنده ای که در مخاطبین گوشی شما ذخیره شده است به صورت صوتی به اطلاع شما می رسد.

 

  • سیستم ذخیره تماس های پاسخ داده نشده:

در تلفن های بی سیم که مجهز به کالر آیدی هستند، تماس های پاسخ داده نشده ذخیره شده و شما می توانید از آن ها مطلع شوید. در این تلفن ها علاوه بر تماس های پاسخ داده نشده می توانید شماره تماس های ورودی و خروجی را نیز مشاهده کنید. البته تعداد ذخیره تماس های به نوع تلفن شما بستگی دارد و در تلفن های مختلف این تعداد متفاوت است.

 

  • پیغام گیر صوتی در تلفن های بی سیم خانگی:

 

سیستم پیغام گیر صوتی نیز در اکثر تلفن های بی سیم وجود دارد. پیغام گیر صوتی، به تماس گیرنده این امکان را می دهد که در صورت عدم پاسخ، پیغامشان را برایتان بگذارند. علاوه بر این با وجود قابلیت پخش همزمان شما می توانید در همان زمان نیز به پیغام فرد تماس گیرنده گوش دهید. این ویژگی برای افرادی که ساعات زیادی از شبانه روز را در منزل نبوده و پاسخگوی تلفن خود نیستند بسیار مهم و کاربردی است.

 

  • دفترچه تلفن در تلفن بی سیم:

حافظه ای که در تلفن های بی سیم قرار داده شده است، نیاز دفترچه تلفن های کاغذی را  از بین برده است. این ویژگی در اکثر تلفن های بی سیم قرار داده شده است.

 

  • تظیمات شبانه در تلفن های بی سیم اداری و خانگی :

ویژگی دیگری که در برخی از تلفن های بی سیم قرار داده شده است، تنظیمات شبانه در تلفن است. به وسیله این ویژگی می توانید زنگ تلفن را در ساعات مخصوصی از شب که خودتان تنظیم کرده اید، به حالت بی صدا در بیاورید. این ویژگی برای افرادی که دارای کودک هستند و یا برای افراد سالخورده بسیار مناسب است.

 

  • منوی تلفن بی سیم:

به دلیل اینکه تلفن های بی سیم ممکن است در دست اقشار مختلف جامعه و با معلومات متفاوت قرار گیرد، معمولا منوی ساده ای برای آن در نظر گرفته شده است. در نتیجه تمام افراد از کودک گرفته تا افراد سالخورده می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند.

 

  • پیجر در تلفن بی سیم:

وجود پیجر در تلفن های بی سیم، برای افراد فراموش کار بسیار مهم و ضروری است. این ویژگی در تلفن های بی سیم هنگامی که تلفن را در محلی می گذارید که فراموش کرده اید بسیار مهم است. در این زمان با استفاده از پیجر می توانید از محل تلفن خود مطلع شوید.

 

  • باتری تلفن های بی سیم:

در بیشتر تلفن های بی سیم از باتری استفاده می شود. باتری های موجود در تلفن های بی سیم از نوع نیم قلمی است. هنگام تمام شدن این باتری می توانید آن را تعویض کنید. معمولا باتری هایی که در داخل تلفن های بی سیم قرار داده شده است از جنس هیدرید فلز-نیکل بوده و در مقایسه با باتری های دیگر بیشتر کار می کند.

 

  • سبکه سازی توسط تلفن بی سیم:

در برخی از تلفن های بی سیم که معمولا از آن ها در شرکت ها استفاده می شود، می توان چند گوشی بی سیم را با یک بیس مرتبط کرد. به وسیله این ویژگی می توانید ارتباطات داخلی را در بین تلفن ها ایجاد کنید.

 

  • قابلیت پشت خطی تلفن های بی سیم:

در تلفن های بی سیم جدیدتر نیز قابلیتی قرار داده شده است که به کمک آن می توانید هنگامی که در حال مکالمه با تلفن هستید، خطتان مشغول نشود.

سوالات متداول بهترین تلفن های بی سیم خانگی و اداری در بازار ( 2021 )

فروش ویژه