خانه تماس با ما مقالات

معرفی بهترین دستگاه های آبمیوه گیری در ایران و راهنمای خرید دستگاه آبمیوه گیری

بررسی و خرید بهترین دستگاه آبمیوه گیری

در انتخاب دستگاه آبمیوه ‌گیری در نظر گرفتن مواردی، مثل نوع دستگاه آبمیوه گیری  و تیغه‌ ها، توان مصرفی و نحوه ی کارکرد آن و تک کاره و چند کاره بودن   آبمیوه گیری اهمیت زیادی دارد. نمای ظاهری دستگاه آبمیوه گیری  و شیک بودن آن برای بعضی ها مهم تر است اما برای سایر افراد کارکرد موثر همیشه در اولویت است. اما این روز ها اغلب سازندگان برتر آبمیوه گیری ها  و برند های معتبر  آبمیوه گیری هر دو قابلیت زیبایی ظاهری و امکانات و کارایی را را در کنار هم ارائه داده اند. ما در بست رویو بهترین دستگاه های آبمیوه گیری را با صفحه بررسی تخصصی و قیمت به روز شده آنها را برایتان آورده ایم تا شما با مقایسه کیفیت و قیمت آنها، بهترین انتخاب را داشته باشید. 

فروش ویژه

بهترین ها

رتبه تصویر عنوان امتیاز موارد بیشتر
1
آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31
آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31

2
آبمیوه گیری بوش مدل  MES3500
آبمیوه گیری بوش مدل  MES3500

3
آبمیوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P
آبمیوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P

4
آبمیوه گیری فلر مدل PJB 82
آبمیوه گیری فلر مدل PJB 82

5
آبمیوه گیری فیلیپس HR1869
آبمیوه گیری فیلیپس HR1869

6
آبمیوه گیری پارس خزر مدل Avocado
آبمیوه گیری پارس خزر مدل Avocado

7
آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P
آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P

8
آبمیوه گیری پارس خزر مدل tiger
آبمیوه گیری پارس خزر مدل tiger

8
آبمیوه گیری پارس خزر مدل tiger
آبمیوه گیری پارس خزر مدل tiger

9
آبمیوه گیری برلین مدل BL1213
آبمیوه گیری برلین مدل BL1213

10
آبمیوه گیری فونیکس مدل PH-8000
آبمیوه گیری فونیکس مدل PH-8000

بهترین ها

1

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31

2

آبمیوه گیری بوش مدل  MES3500

3

آبمیوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P

4

آبمیوه گیری فلر مدل PJB 82

5
6

آبمیوه گیری پارس خزر مدل Avocado

7

آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P

8

آبمیوه گیری پارس خزر مدل tiger

8

آبمیوه گیری پارس خزر مدل tiger

9

آبمیوه گیری برلین مدل BL1213

10

آبمیوه گیری فونیکس مدل PH-8000


فروش ویژه

فروش ویژه

رتبه محصول

5

بررسی و راهنمای خرید انواع دستگاه های آبمیوه گیری

خواص داشتن تغذیه سالم و به ویژه آب میوه ‌های طبیعی برای همه آشکار است. اگر تمایل دارید از نوشیدن یک آب ‌میوه‌ ی طبیعی در خانه خود لذت ببرید، بدون تردید دستگاه آبمیوه‌ گیری ‌تان را راه اندازی کنید! دستگاه‌ های آبمیوه‌ گیری‌ با عملکرد حرفه ای خود، در بازه زمانی کوتاهی، زمینه ی آماده کردن سریع انواع آبمیوه‌ های گوناگون مثل انبه، آناناس و سیب را برای ما مهیا می‌ کنند؛ در نهایت برای افرادی که مصرف آبمیوه‌ های صد در صد طبیعی را در رژیم غذایی روزانه خود قرار داده‌ اند، وسایلی کارآمد به شمار می آیند. اغلب افراد علاقه دارند در وعده ‌ی صبحانه، یک لیوان شیر و آب‌ میوه‌ ی طبیعی مصرف کنند تا ویتامین‌ ها و مواد مغزی به بدنشان برسانند. برخی نیز میوه دوست ندارند و نوشیدن آب‌ میوه را بیشتر می پسندند. مصرف روزانه آبمیوه ‌های طبیعی، در کنار تامین ویتامین ضروری برای بدن، موجب شادابی و رفع فرسودگی به وجود آمده در طول روز می‌ شود. آبمیوه‌ گیری‌ ها هم چند کاره و هم تک کاره در بازار به فروش می رسند. آبمیوه های چند کاره احتمال دارد علاوه بر قابلیت آبمیوه‌ گیری، از امکانات دیگری همچون مخلوط‌ کن و آسیاب هم بهرمند باشند.

 مواردی که در خرید یک دستگاه آبمیوه گیری به آن ها توجه داشت را در ادامه شرح می دهیم:

طراحی و ساخت بدنه و نمای ظاهری

جنس بدنه آبمیوه گیری مدنظر باید بادوام و مقاوم باشد و مقاومت خوبی در مقابل ضربه داشته باشد. بنابراین شکل ظاهری آبمیوه گیری علاوه بر زیبایی بسیاری که برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد، باید بدنه مستحکمی داشته باشد و قسمت های پلاستیکی آن بسیار مقاوم باشد و همچنین بدنه استیل آن قابل شستشو و ضد زنگ باشد و بتواند در آشپزخانه شما در کنار سایر لوازم مدرن آشپزخانه جلوه و هم خوانی خوبی داشته باشد.

ابعاد دهانه ورودی میوه و خروجی آبمیوه

یکی از امکانات حائز اهمیتی که برای خرید دستگاه آبمیوه‌ گیری باید به آن دقت نمایید، سایز قطر دهانه‌ ی ورودی آبمیوه گیری است که بهتر است به اندازه ای باشد که یک میوه درشت مثل سیب درسته را بتوان بدون برش زدن به درون دستگاه برای فرایند آبمیوه گیری انداخت.

از طرفی لوله خروجی آن بهتر است به گونه ای باشد که قابلیت چرخش را داشته باشد تا اگر دور میزی نشسته اید به راحتی هر فردی بتواند بدون برخاستن از روی صندلی خود لیوان خود را از آبمیوه پر کند. لوله خروجی آبمیوه گیری و مخزن آبمیوه به حالتی ساخته شده باشند تا آبمیوه مستقیما به درون پارچ رفته و چکه و کثیف کاری پدید نیاورد.

چندکاره بودن دستگاه آبمیوه گیری

در بازار امروز آبمیوه گیری هایی وجود دارند که در کنار ظاهر کلاسیک و ساده، از قابلیت های بسیاری برخوردارند. اگر تمایل دارید با یک تیر چند نشان بزنید و در هزینه کردن صرفه جویی کنید و با خرید آبمیوه گیری امکان مخلوط کن و آسیاب را نیز داشته باشید بهتر است آبمیوه گیری سه کاره یا چند کاره انتخاب کنید که در پکیج آن یک پارچ مخلوط کن و آسیاب کوچک عرضه می شود. با استفاده از دستگاه چند کاره، در هر تایم می توانید به آبمیوه‌ ی طبیعی و خوشمزه خانگی، اسموتی ‌های فیبردار و مقوی، پودر قهوه درجه یک که از دانه ‌های نوشکفته قهوه حاصل شده است، ادویه ‌های دل پذیر و خوش عطر و… دسترسی داشته باشید. اما این نکته را فراموش نکنید در صورتی که میزان استفاده شما صرفا از قابلیت آبمیوه گیری مدوام و روزانه است یا دستگاه های آسیاب و مخلوط کن را به صورت جداگانه در منزل دارید بهتر است آبمیوه گیری تک کاره انتخاب نمایید تا با قدرت بالا در اختیار شما باشد.

جنس تیغه ی آبمیوه گیری

تیفه ی دستگاه آبمیوه گیری از عواملی است که باید در خرید دستگاه به آن بسیار دقت نمود، این تیغه ها باید کیفیت ساخت بالایی داشته باشند و بهتر است به شکلی باشند که میوه ها را در محل خودشان ثابت کنترل کند و با چرخشی با سرعت بالا کاملا عصاره ی میواه را بگیرند و تفاله ی میوه با قدرت بالا از میوه جدا شده و به قست تفاله گیر دستگاه انتقال یابد.

تیغه‌ ی دستگاه آب ‌میوه ‌گیری  بهتر است از جنس استیل درجه یک باشد تا در مقابل شستشو و رطوبت واکنش نشان ندهد و زنگ زدگی رخ ندهد و طعم دل چسب و خوشایند آبمیوه را عوض نکند. این خصوصیت به ویژه در کالای آبمیوه ‌گیری که تیغه با مواد غذایی ارتباط مستقیم دارد، بسیار مهم است.

توان مصرفی

واحد توان مصرفی وات می باشد که اکثر مواقع بر روی برچسب کالای برقی درج شده است ، اگرکه این عدد مستقیما ذکر نشده باشد از حاصل ضرب جریان ( واحد آمپر A) در ولتاژ ( V ) می توان این عدد را بدست آورد. متوسط توان مصرفی دستگاه آبمیوه گیری ۵۰۰ وات است پس هنگام خرید این محصول به توان مصرفی آن نیز دقت نمایید.

مخزن آبمیوه گیری

اغلب دستگاه های آبمیوه گیری علاوه بر مجهز بودن به یک پارچ به عنوان مخزن آبمیوه، دارای مخزن تفاله میوه نیز هستند. در خرید آبمیوه گیری به گنجایش مخزن ها دقت نمایید تا نسبت به میزان تهیه آبمیوه در هر بار استفاده برای شما مناسب باشد و پارچ آبمیوه درجه بندی شده باشد. در مجموع مخزن آبمیوه بهتر است ظرفیت ۳ تا ۴ لیوان آبمیوه در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

این مخزن ها قطعا باید قابلیت جدا شدن داشته باشند که نظافت و شستشوی دستگاه را نیز آسان نمایند. در ضمن ایستایی پارچ آبمیوه باید به گونه ای باشد که پس از اینکه آب ‌میوه‌ها را گرفتید، بتوانید پارچ مدرج مخصوص را در یخچال قرار دهید تا آب ‌میوه خنک شود.

سرعت و کارایی

بهتر است موتور آبمیوه گیری که شما انتخاب می کنید قابلیت تنظیم سرعت در دو یا چند حالت داشته باشد و از پس آبمیوه گیری به خوبی برآید، با سرعت پایین آن بتوان میوه های نرم را آب گیری کرد و سرعت بالای آن را برای میوه های سفت مثل گلابی و هویچ لحاظ کرد.

فیلتر

فیلتر یا بسکت که جزو لوازم جانبی دستگاه آبمیوه گیری می باشد باید کیفیت ساخت خوبی داشته باشند و مانند مخازن کالا باید قابلیت تفکیک شدن و شستشو در ماشین ظرفشویی را داشته باشند.

پایه

پایه های دستگاه آبمیوه گیری باید ایستایی زیادی داشته باشد و از چسبندگی نیز برخوردار باشد تا به سطح چسبیده و هنگام کار و فعالیت لرزش و جابجایی نداشته باشد و خطری به وجود نیاید. طول سیم دستگاه باید به اندازه باشد حدود یک متر و در قسمت زیرین کالا سیم جمع کنی تعبیه شده باشد تا به کمک سیم جمع کن بتوان سیم دستگاه را جمع نموده و از بابت ایمن و سالم ماندن اطمینان خاطر داشته باشید.

قیمت

در همه حال برای خرید هر کالایی اول باید مشخص کنید که تا چه میزان می توانید هزینه کنید و بسته به آن مشخص کنید که چه کارایی از کالا برایتان اهمیت دارد. دستگاه آبمیوه گیری نیز به همین صورت است باید برای شما مقرون به صرفه باشد و در مقابل هزینه ای که می کنید امکانات کافی در اختیار شما قرار دهد. اما در صورتی که مشکل هزینه ندارید و اولویت اول خرید یک دستگاه آبمیوه گیری است که درجه یک باشد و حرف اول را در بازار بزند همه نکاتی که در بالا توضیح دادیم مدنظر قرار دهید.

سوالات متداول معرفی بهترین دستگاه های آبمیوه گیری در ایران و راهنمای خرید دستگاه آبمیوه گیری

فروش ویژه