خانه تماس با ما مقالات

بهترین کارواش خانگی و لیست پر فروش ترین کارواش های خانگی

بررسی و راهنمای خرید کارواش خانگی در سال 1403

حتما تا به حال در زندگیتان پیش آمده که ماشین خود را به کارواش ببرید و یا دلتان بخواهد بهترین کارواش خانگی را داشته باشید. در واقع عملی که کارواش ها انجام می دهند به این صورت است که آب را با فشار بسیار بالایی به سطح ماشین می پاشند و در نهایت با انجام اعمال تکمیلی ماشین شما را تمیز می کنند. اما با پیشرفت تکنولوژی، محصولات جدیدی به بازار ارائه شده است که به شما کمک می کند بدون مراجعه به کارواش های عمومی و صرف هزینه و وقت ماشین خود را با بهترین کارواش خانگی بشویید. مادر بست رویو بهترین مدل های کارواش خانگی را با بررسی تخصصی هر مدل و قیمت به روز شده آنها را گرد هم آورده ایم تا با مقایسه کیقیت و قیمت آنها بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

معرفی بهترین مارک و برند های کارواش خانگی در سال 1403

فروش ویژه

بهترین ها

رتبه تصویر عنوان امتیاز موارد بیشتر
1
کارواش خانگی کرشر مدل K2 Compact
کارواش خانگی کرشر مدل K2 Compact

2
کارواش خانگی برند اکتیو مدل AC20100
کارواش خانگی برند اکتیو مدل AC20100

3
کارواش خانگی برند هیوندای مدل HP2056-PW
کارواش خانگی برند هیوندای مدل HP2056-PW

4
کارواش خانگی برند رونیکس مدل RP-U100
کارواش خانگی برند رونیکس مدل RP-U100

5
کارواش خانگی برند ام پی تی مدل MHPW1403
کارواش خانگی برند ام پی تی مدل MHPW1403

6
کارواش خانگی لاور مدل One Plus 130
کارواش خانگی لاور مدل One Plus 130

7
کارواش خانگی دوو مدل DAX120-1600
کارواش خانگی دوو مدل DAX120-1600

8
کارواش خانگی آنووی ریوربری مدل Easy
کارواش خانگی آنووی ریوربری مدل Easy

9
کارواش خانگی سوباشی مدل SUB-100
کارواش خانگی سوباشی مدل SUB-100

10
کارواش خانگی هوم لایت مدل HPW120E
کارواش خانگی هوم لایت مدل HPW120E

بهترین ها

1

کارواش خانگی کرشر مدل K2 Compact

2

کارواش خانگی برند اکتیو مدل AC20100

3

کارواش خانگی برند هیوندای مدل HP2056-PW

4

کارواش خانگی برند رونیکس مدل RP-U100

5

کارواش خانگی برند ام پی تی مدل MHPW1403

6

کارواش خانگی لاور مدل One Plus 130

7

کارواش خانگی دوو مدل DAX120-1600

8

کارواش خانگی آنووی ریوربری مدل Easy

9

کارواش خانگی سوباشی مدل SUB-100

10

کارواش خانگی هوم لایت مدل HPW120E


فروش ویژه

فروش ویژه

رتبه محصول

5

نکات مهم و ضروری در هنگام خرید کارواش های خانگی در ایران

کارواش هایی که در بازار موجود هستند، برای مصارف مختلفی به کار می روند. کارواش ها علاوه بر اینکه خودروی شما را پاکیزه می کنند، می توانند برای مناطق دیگر مانند دیوارها، حیاط، پیاده رو ها و ... نیز به کار بروند.

عملکرد اغلب بهترین کارواش خانگی معمولا شبیه به هم است. تمام آن ها آب را با فشار بسیار کم دریافت کرده و پس از آن به وسیله موتوری که در داخل آن قرار گرفته است، با فشار بسیار زیاد به سمت سطوح مورد نظر شما پرتاب می کنند.

کارواش SUB-100 از برند سوباشی جزو کارواش هایی است که با وجود آن می توانید علاوه بر تمیز کردن وسایل نقلیه خود، برای شست و شوی دوچرخه، حیاط و سطوحی از این قبیل نیز استفاده کنید.

توانی که این دستگاه دارد در حدود ۱۴۰۰ وات است که می تواند آبی را با فشار ۱۰۰ بار به سطوح مورد نظر شما پرتاب کند.

سوباشی برای راحتی کاربران ویژگی جالبی  را در این دستگاه قرار داده است که به وسیله آن شما می توانید آب مورد نیازتان را از طریق استخر، و یا مخزن آب تهیه کنید. مکش دستگاه، آب را به درون مخزن می کشد. البته در کنار این ویژگی ها نباید از طراحی مناسب و راحتی کار با آن غافل بمانیم. در این کارواش شلنگ ۵ متری نیز قرار داده شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید دستگاه را به راحتی و بدون محدودیت به مکانهای مختلف ببرید.

  • دارای لنس قابل تنظیم

  • دارای کوپلینگ اتصال شلنگ

  • دارای سوزن برای تمیز کردن نازل

 

برند پر فروش آلمانی هوم لایت نیز در بین پر فروش ترین کارواش ها به چشم می خورد. البته قیمت بالای این دستگاه نسبت به دیگر کارواش های نام برده شده باعث قرار گیری آن در رتبه دهم پر فروش ترین ها شده است.

کارواش HPW120E دارای بدنه کوچک و کاربری آسان است. با وجود اینکه وزن این دستگاه در حدود ۸ کیلوگرم است، اما دستگیره ای که در بالای آن قرار داده شده است کار حمل آن را آسان ساخته است. این دستگاه دارای موتوری با قدرت ۱۶۰۰ وات است که قادر است آب را با فشار بالای ۱۲۰ بار به سطوح مورد نظر شما پرتاب کرده و آن ها را به طور عمیقی پاکیزه نگه دارد. این دستگاه قادر است آب را تا دمای ۵۰ درجه سانتیگراد بپذیرد و دماهای بالاتر ممکن است باعث آسیب رساندن به آن شود. از ویژگی مثبت این دستگاه می توانیم به وجود شلنگ ۵ متری و به دنبال آن قابلیت حمل به نقاط مختلف اشاره کنیم.

  • دارای لنس قابل تنظیم

  • دارای مخزن مواد شوینده

  • دارای سوزن تمیز کننده نازل

 

در هنگام خرید بهترین کارواش خانگی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

مشخص کنید که از بهترین کارواش خانگی برای چه کاری می خواهید استفاده کنید؟

دو نوع مختلف از کارواش های خانگی در بازار موجود است: بهترین کارواش خانگی با فشار قوی آب گرم و بهترین کارواش خانگی با فشار قوی آب سرد.

کارواش های آب گرم برای افرادی که قصد دارند سطوح روغنی را پاکیزه کنند، مناسب است. اما افرادی که تنها می خواهند خاک و گل و لای را از روی ماشین و محیط اطراف خود پاک کنند، می توانند از کارواش های آب سرد استفاده کنند. در برخی از کارواش ها گرم کننده آب نیز وجود دارد که البته باعث بالا رفتن قیمت آن ها نیز شده است.

البته بیشتر کارواش هایی که در بازار موجود هستند از نوع کارواش های آب سرد هستند، چرا که این نوع از کارواش ها طرفداران بیشتری دارند. کارواش هایی که با فشار آب سرد کار می کنند قادرند به وسیله مواد شوینده تمام آلودگی ها را از سطح ماشین و دیگر سطوح مورد نظر شما پاک نمایند.

 

در چه مکان هایی می خواهید از بهترین کارواش خانگی خود استفاده کنید؟

پس از تعیین کاربرد کارواش اکنون نوبت به آن رسیده است که مکان استفاده از بهترین کارواش خانگی را مشخص نمایید. کارواش هایی که برای داخل و یا خارج از خانه مورد استفاده قرار می گیرند کاملا متفاوتند، دستگاه هایی که برای داخل خانه استفاده می شوند معمولا نسبت به دیگر کارواش ها سبک ترند و معمولا در زیر آن ها چرخ هایی برای جا به جایی آسان تر قرار داده شده است. از طرف دیگر انرژی کارواش هایی که به منظور مصارف خانگی تولید شده اند عموما از برق تامین می گردد، این کارواش ها علاوه بر اینکه سبک تر هستند سر و صدای کمتری را نیز ایجاد می کنند. برای استفاده از این نوع از کارواش ها کافی است که دکمه مربوط به روشن شدن آن را بفشارید تا دستگاه روشن شود و سطوح مورد نظر شما را پاکیزه نماید. اما در مقابل کارواش هایی که برای مصارف قوی تر و سنگین تر ساخته شده اند از نوع بنزینی اند. این نوع از کارواش ها قدرت بالاتری نسبت به کارواش های برقی دارند. با استفاده از این کارواش ها می توانید به مدت بسیار طولانی تری مکان های مورد نظرتان را نظافت کنید. کارواش های  بنزینی دیگر وابسته به پریز برق نیستند و می توانید آن را به محل های مختلف برده و از آن استفاده کنید. البته این نوع از کارواش ها قیمت های بالاتری نسبت به کارواش های برقی داشته و در نتیجه مورد مصرف کمتری قرار می گیرند.

دانستن تمام این نکات در هنگام خرید بهترین کارواش خانگی می تواند به شما در انتخابی بهتر و کاربردی تر کمک شایانی کند.

 

میزان استفاده از بهترین کارواش خانگی را مشخص کنید؟

اگر جزو افرادی هستید که از دستگاه کارواش کم و به مدت محدود استفاده می کنند، سعی کنید از دستگاه هایی استفاده کنید که سیستم Direct Drive دارد. این دستگاه ها پمپ های فشرده ای داشته و هزینه و وزن کمتری را نیز به دنبال دارند. اما در صورتی که می خواهید از بهترین کارواش خانگی خود به طور مداوم و پیوسته استفاده کنید، پیشنهاد می شود که از دستگاه های مجهز به پمپ تسمه ای استفاده کنید. این دستگاه ها سرعت چرخش پمپ کمتری داشته و به مدت طولانی تری می توانید از آن استفاده کنید.

 

 

قدرت دستگاه کارواش خانگی

 

قدرت دستگاه در کارواش ها بر اساس بار یا پوند بر اینچ مربع نمایش داده می شود. قدرت دستگاه در واقع فشار آبی است که در دستگاه وجود دارد. دستگاه هایی که فشاری کمتر از ۱۰۰ بار دارند برای کارهای سبک تر مانند شستشوی خودرو، حیاط، دوچرخه و … مناسب ترند. آن دسته از کارواش هایی که دارای توانی معادل ۱۰۰ تا ۱۷۰ بار هستند نیز به عنوان مدل های نیمه صنعتی به شمار می روند که می توانید از آن ها علاوه بر کاربردهایی که گفته شد برای پاک کردن و شست و شوی دیوار، پیاده رو و جرم گیری و … نیز استفاده کنید. در آخر کارواش هایی نیز موجود هستند که قدرتی بالاتر از ۱۷۰ بار دارند، این دستگاه ها برای مصارف صنعتی مناسب اند.

 

 

حداکثر جریان آب خروجی در کارواش های خانگی

 

جریان آب خروجی دستگاه نیز که با لیتر بر دقیقه محاسبه می شود، از نکاتی است که در هنگام خرید بهترین کارواش خانگی باید به آن توجه کنید. سعی کنید بهترین کارواش خانگی را انتخاب کنید که فشار آب بالا و جریان آب خروجی بالاتری داشته باشند.

 

 

توان کارواش های خانگی

 

میزان توان دستگاه را نیز در هنگام خرید بهترین کارواش خانگی نباید فراموش کنید. توان در این دستگاه ها با وات محاسبه می شود. اعداد بزرگتر توان، نشانگر قدرت بالاتر دستگاه شما می باشد.

نکاتی که گفته شد جزو مهم ترین نکاتی است که در هنگام خرید بهترین کارواش خانگی باید به آن توجه کنید، اما در هنگام خرید از وزن دستگاه، چرخ دار بودن یا نبودن، طول کابل و شلنگ آن نیز غافل نشوید.

همچنین در برخی از مدل ها تجهیزات جانبی مانند تفنگ آب پاش، لانس و نازل آب، مخزن مواد شوینده و … نیز ارائه می شود.

سوالات متداول بهترین کارواش خانگی و لیست پر فروش ترین کارواش های خانگی

فروش ویژه