خانه تماس با ما مقالات

بهترین خط چشم مویی ، ماژیکی و ضد آب برای چشم های حساس ۲۰۲۱

بررسی و راهنمای خرید بهترین مارک و برند خط چشم های ( مویی، ماژیکی و ضد آب )

 

امروزه بهترین خط چشم به یکی از ابزارهای مهم برای استفاده تمامی آرایشگرها در سرتا سر دنیا تبدیل شده است. برای استفاده از این وسیله که ارتباط مستقیمی با یکی از مهم ترین اعضای بدن یعنی چشم دارد بهتر است که با مزایا و معایب آن آشنا باشید تا بدین صورت از آسیب های احتمالی که ممکن است به دلیل استفاده از خط چشم های غیر استاندارد به چشمتان وارد شود در امان بمانید. ما در بست رویو بهترین خط چشم را با بررسی تخصصی هر مدل و قیمت به روز شده آنها را آورده ایم تا با مقایسه کیفیت و قیمت آنها، خط چشم مورد نظر خود را خرید نمایید. 

 

معرفی بهترین مارک و برند خط چشم در سال ۱۴۰۰

فروش ویژه

بهترین ها

رتبه تصویر عنوان امتیاز موارد بیشتر
1
خط چشم لورال مدل Superstar
خط چشم لورال مدل Superstar

2
خط چشم میبلین سری satin مدل MASTER INK:
خط چشم میبلین سری satin مدل MASTER INK:

3
خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner
خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner

4
خط چشم اسنس مدل ۲ در ۱
خط چشم اسنس مدل ۲ در ۱

5
خط چشم مای برند آی لاینر
خط چشم مای برند آی لاینر

6
خط چشم این لی مدل Silk Liquid
خط چشم این لی مدل Silk Liquid

7
خط چشم بی یو مدل Dip 10
خط چشم بی یو مدل Dip 10

8
خط چشم ژلی ایزادورا مدل Gel Eyeliner Waterproof
خط چشم ژلی ایزادورا مدل Gel Eyeliner Waterproof

9
خط چشم کاپریس مدل Silky Matt
خط چشم کاپریس مدل Silky Matt

10
خط چشم ماژیکی فلورمار
خط چشم ماژیکی فلورمار

بهترین ها

2

خط چشم میبلین سری satin مدل MASTER INK:

3

خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner

5

خط چشم مای برند آی لاینر

6

خط چشم این لی مدل Silk Liquid

8

خط چشم ژلی ایزادورا مدل Gel Eyeliner Waterproof

9

خط چشم کاپریس مدل Silky Matt

10

فروش ویژه

فروش ویژه

رتبه محصول

5

نکات مهم و ضروری هنگام خرید بهترین خط چشم 

اگر قصد رفتن به مهمانی دارید و یا به یک جشن عروسی دعوت هستید، استفاده از بهترین خط چشم استاندارد که آرایش شما را کامل تر کرده و چهره شما را زیباتر می سازد، بسیار مهم است.

در این بخش سعی داریم تا شما را با انواع مختلفی از بهترین خط چشم ها آشنا کنیم تا در هنگام خرید بهترین خط چشم بتوانید محصول مناسبی را انتخاب کنید.

 

انواع خط چشم های موجود در بازار

 

  • خط چشم ماژیکی:

 

این نوع خط چشم، معمولا دارای نوکی نرم و لطیف بوده و استفاده از آن بسیار آسان می باشد. هم چنین به شما این توانایی را می دهد که متناسب با نوع آرایش خود به راحتی خط چشم پهن یا نازک بکشید. بهترین خط چشم های ماژیکی عموما ضد آب بوده و ماندگاری بالایی دارد. این خط چشم ها به راحتی پاک نمی شوند و در زیر چشم شما پخش نخواهد شد. پس اگر می خواهید خط چشمی داشته باشید که در طول روز بر روی چشم شما باقی بماند بهتر است از این مدل استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این خط چشم می توان به وجود رنگ های متنوع در بازار اشاره کرد.

 

  • خط چشم مدادی یا مداد چشم:

 

این نوع خط چشم سالیان دراز است که به بازار عرضه شده و هر خانمی استفاده از آن را تجربه کرده است. بهترین خط چشم های مدادی جزو  پر فروش ترین مدل های خط چشم می باشند. استفاده از این نوع خط چشم نسبت به دیگر خط چشم ها آسان تر بوده و به راحتی پاک می شود. دو مدل خط چشم مدادی در بازار یافت می شود:

  1. خط چشم های مدادی خشک

  2. خط چشم های مدادی روغنی

نوع روغنی این محصول برای کشیدن خط چشم های ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد و نوع خشک آن برای کشیدن خط چشم های نازک استفاده می شود. اما نکته حائز اهمیت برای استفاده از خط چشم های نوع خشک این است که در صورت کشیدن مداوم و پاک کردن آن ممکن است مشکلاتی جدی برای چشم و به خصوص پلک ها ایجاد می شود. پس اگر دارای چشمان حساسی هستید استفاده از بهترین خط چشم های مدادی خشک را به شما توصیه نمی کنیم.

 

  • خط چشم های مدادی با پایه واکسی:

 

به افرادی که به دنبال کشیدن خط چشم های پهن هستند پیشنهاد می کنیم که حتما این نوع از خط چشم ها را در لیست خرید خود قرار دهند. بهترین خط چشم های مدادی که پایه واکسی دارند از نرمی فوق العاده بالایی برخوردار هستند. این نوع از خط چشم ها معمولا ضد آب هستند و این یک ویژگی مثبت در بهترین خط چشم هاست که باعث می شود در اثر عرق کردن و یا خیس شدن احتمالی صورت، خط چشم پاک نشود. البته این را هم بگوییم که برخی از این گونه خط چشم ها ممکن است پس از گذشت چند ساعت بر روی پلک پخش شوند که این بستگی به برند مورد استفاده و نوع پوست شما دارد.

 

  • خط چشم مایع مویی:

 

شاید سخت ترین کار در پروسه آرایش کردن برای خانم ها استفاده از خط چشم مویی و کشیدن یک خط چشم توسط این مدل از خط چشم ها بر روی پلکشان باشد. اما افرادی که دارای مهارت بالایی در کشیدن خط چشم هستند استفاده از این خط چشم را به انواع دیگر ترجیح می دهند. با استفاده از بهترین خط چشم های مایع مویی می توانید یک خط چشم زیبا را ساعت ها بدون پاک شدن، پوسته شدن و یا ترک خوردن بر روی پلک خود داشته باشید و البته در کنار تمام این ها در هنگام نیاز می توانید به راحتی آن را پاک کنید.

 

  • خط چشم ژلی یا کرمی:

 

اگر به دنبال ایجاد یک نمای طبیعی بر روی پلک خود هستید، بهتر است یکبار هم که شده از بهترین خط چشم های ژلی یا کرمی استفاده کنید. مطمئنا با استفاده از این نوع از خط چشم ها مخصوصا برای افرادی که تبحر کافی در کشیدن خط چشم ندارند، دیگر به سراغ انواع دیگر خط چشم نخواهید رفت. این نوع از خط چشم برای آرایش های دودی فوق العاده است و البته ماندگاری بالای آن نیز باعث جلوگیری از پاک شدن و پخش شدن آن خواهد شد. فقط دقت کنید که پس از کشیدن خط چشم خود باید منتظر بمانید تا کاملا خشک شود.

 

  • خط چشم سایه ای:

 

اگر جزو افرادی هستید که به آرایش دودی علاقه دارید، استفاده از این نوع خط چشم را در دستور کار آرایشی خود قرار دهید تا یک آرایش بی نظیر را تجربه کنید. تنها نقطه ضعفی که این نوع از خط چشم دارد محو شدن زودتر آن نسبت به دیگر خط چشم هاست.

 

سوالات متداول بهترین خط چشم مویی ، ماژیکی و ضد آب برای چشم های حساس ۲۰۲۱

با توجه به این که خط چشم یکی از وسایل آرایشی پر کاربرد در دنیای امروز می باشد بهتر است بدانید که استفاده نادرست از آن ممکن است باعث بروز آسیب های جدی به چشم شود. در ابتدا باید توجه داشت که استفاده مداوم از این وسیله باعث آلوده شدن چشم به انواع باکتری ها شده و در نهایت باعث بروز عفونت در چشم می شود. هم چنین به گفته پزشکان متخصص چشم، ممکن است رنگدانه های موجود در این وسیله در غدد اشکی موجود در چشم و یا لنزهای آرایشی و بهداشتی مورد استفاده فرد گیر کرده و باعث آسیب به چشم و یا تاری دید گردد. در طی تحقیقات به عمل آمده مشخص شده است که ذرات موجود در خط چشم های مدادی وارد چشم می شوند البته این ذرات پس از گذشت ۲ الی ۳ ساعت از چشم خارج می شوند اما ممکن است برای افرادی که پلک های خشک و حساسی دارند مشکلاتی را ایجاد کند. از طرفی به دلیل وجود مواد شیمیایی هم چون سیلیکون ها، روغن ها و موم ها در این محصولات استفاده مکرر از آنها توصیه نمی شود چرا که این مواد تراکم ذرات داخل چشم را افزایش داده و در طولانی مدت آسیب هایی جدی به چشم وارد می کند. به منظور جلوگیری از این مشکلات بهتر است که از خط چشم فقط برای قسمت بیرونی چشم استفاده شود و هم چنین قبل از خواب آرایش چشم ها به طور کامل شسته شود. اگر از خط چشم مدادی استفاده میکنید بهتر از قبل از هر بار استفاده مداد را بتراشید تا از بروز عفونت های احتمالی جلوگیری شود.

فروش ویژه