خانه تماس با ما مقالات

بهترین دستگاه پفیلا ساز خانگی و معرفی پرفروش ترین پاپ‌کورن‌ساز‌ها

معرفی بهترین پاپ کورن ساز ها و دستگاه های پوفیلا ساز خانگی

قطعا این موضوع انکار پذیر نیست با خرید پاپ کورن ساز و خوردن ذرت بو داده ی داغ و تازه خیلی لذت بخش تر از پاپ کورن های آماده و بسته‌بندی شده می باشد. آیا تماشای یک فیلم جذاب بدون یک ظرف بزرگ پاپ کورن خوشمزه یا همان پف فیل داغ مسرت بخش است؟ تهیه این خوراکی خوشمزه شاید در بعضی مواقع دشوار باشد و نتوانید به آن صورت که می خواهید آن را درست کنید. ذرت به آسانی می سوزد و بعضی از دانه های آن به نیز نمی شکفد.  شما با خرید پاپ کورن ساز، می توانید کلیه این مسائل را طی کنید و ذرت بو داده در هر طعمی که علاقه دارید، آماده کنید.ذرت بو داده یک خوراکی آسان و قابل تهیه در منزل می باشد که در مقایسه با خوراکی های مشابه مانند چیپس و کرانچی سالم‌تر است. این خوراکی صد در صد رژیمی است و می توان مصرف این میان وعده دلچسب را در بازه زمانی کاهش وزن در برنامه غذایی خود قرار داد زیرا در پاپ کورن ساز از فناوری هوای داغ برای تهیه ذرت بو داده استفاده می شود و ذره ای روغن نیز در تهیه آن استفاده نمی شود.

 

معرفی بهترین پاپ کورن ساز ها همراه با لینک خرید و اطلاعات محصول

 

فروش ویژه

بهترین ها

رتبه تصویر عنوان امتیاز موارد بیشتر
1
پاپ کورن ساز آرزوم مدل  AR258
پاپ کورن ساز آرزوم مدل  AR258

2
پاپ کورن ساز گلد مستر مدل gm-423
پاپ کورن ساز گلد مستر مدل gm-423

3
پاپ کورن ساز سنکور مدل SPM 8023
پاپ کورن ساز سنکور مدل SPM 8023

4
پاپ کورن ساز آریته مدل ۲۹۵۲
پاپ کورن ساز آریته مدل ۲۹۵۲

5
پاپ کورن ساز ZEN مدل MJ-GPM810
پاپ کورن ساز ZEN مدل MJ-GPM810

6
پاپ کورن ساز هانوور مدل ۱۰۲۶
پاپ کورن ساز هانوور مدل ۱۰۲۶

7
پاپ کورن ساز سایونا مدل SPM-4205
پاپ کورن ساز سایونا مدل SPM-4205

8
پاپ کورن ساز برند دسینی مدل POM-1200
پاپ کورن ساز برند دسینی مدل POM-1200

9
پاپ کورن ساز آریته مدل 2954
پاپ کورن ساز آریته مدل 2954

10
پاپ کورن ساز ساتی مدل pm1848
پاپ کورن ساز ساتی مدل pm1848

بهترین ها

1

پاپ کورن ساز آرزوم مدل  AR258

2

پاپ کورن ساز گلد مستر مدل gm-423

3

پاپ کورن ساز سنکور مدل SPM 8023

4

پاپ کورن ساز آریته مدل ۲۹۵۲

5

پاپ کورن ساز ZEN مدل MJ-GPM810

6

پاپ کورن ساز هانوور مدل ۱۰۲۶

7

پاپ کورن ساز سایونا مدل SPM-4205

8

پاپ کورن ساز برند دسینی مدل POM-1200

9

پاپ کورن ساز آریته مدل 2954

10

پاپ کورن ساز ساتی مدل pm1848


فروش ویژه

فروش ویژه

رتبه محصول

5

بررسی و راهنمای خرید بهترین پاپ کورن ساز

در این رابطه تصمیم داریم یک مقاله دو بخشی برای شما آماده کنیم که اول در خرید پاپ کورن ساز شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید یک محصول با معیار هایی که با نیاز شما سازگار است، تهیه کنید و در ادامه چند نمونه دستگاه پاپ کورن ساز کارآمد، معتبر و با کیفیت را به شکل فهرست و با شرح اطلاعات مفید و جامع برای هر یک، به شما معرفی می کنیم.

 

 

قابلیت و ملاک های حائز اهمیت در هنگام خرید پاپ کورن ساز

 

نوع محصول

برترین محصولات پاپ کورن، به آسانی می تواند همه دانه های ذرت را به شکل یکسان و به سرعت به عمل آورند و به پاپ کورن تبدیل نمایند. همه مطلع هستید که افزودن مقدار کمی روغن به نمک باعث بهتر به عمل آمدن و شکفتن این دانه های ذرت می شود، اما  در بعضی از کالا ها بدون نیاز به روغن و فقط به وسیله نیروی هوا این عمل صورت می گیرد.  از این رو اگر تمایل دارید ذرت بو داده را بدون روغن و به شکل کاملا رژیمی تهیه کنید لازم است خرید پاپ کورن سازی را درنظر بگیرید که نیازی به روغن ندارند، استفاده کنید. این  محصولات الکتریکی، برای انجام وظیفه باید به پریز برق وصل باشند و یکی از معضلات آن  این است که تمیز کردن آن ها مشکل است.

 

کاسه های ذرت بو داده‌ی مایکروویوی نوع دیگری از این محصولات هستند اگرچه تهیه پاپ کورن توسط دستگاه مایکروویوی کمی دشوار است و باید کلیه مراحل را گام به گام طی کرد. نوع دیگری نیز به شکل قابلمه است که روی حرارت اجاق گاز گذاشته می شود.

 

– کاسه ذرت بوداده‌ی مایکروویو

اگر قبلا کیسه های مایکروویو را برای تهیه ذرت بو داده مورد استفاده قرار می دادید، می توانید دیگر آن ها را کنار بگذارید و کاسه های استاندارد آن را در دست بگیرید. این کاسه ها می توانند طی چندین دقیقه ذرت بو داده را آماده کنند.  و شما می توانید به منظور دلچسب و لذیذ کردن آن کمی کره، سبزیجات خوش عطرو .. را پیش یا پس از تهیه به آن اضافه نمایید. یکی از مسائل منفی و نقاط ضعف این محصولات، تهیه ذرت بو داده خشک می باشد  و احتمال دارد بعضی از دانه های ذرت به عمل نیاید.

 

– محصولات تهیه پاپکورن با فشار هوای داغ

خرید پاپ کورن ساز این گروه که از طریق جریان برق کار می کند، فقط با فشار یک کلید  و با استفاده از فناوری هوای گرم ذرت بو داده را تهیه می کنند.

 

– قابلمه تهیه پاپ کورن روی گازی

همچنین یکی از شیوه های کارآمد خرید پاپ کورن ساز و تهیه ذرت بو داده، این نوع است که دانه های ذرت را را در بزرگترین اندازه به عمل آید و شکفته شود.  اما در زمان آماده کردن آن باید حواستان باشد و قابلمه را تکان دهید تا دانه های ذرت نسوزد.

 

اندازه ظرف

گنجایش این ظرف در حقیقت بیانگر این است که که در هر مرتبه استفاده چند کاسه ذرت بو داده آماده خواهد شد. دستور کار محصولتان را برای تشخیص میزان اولیه ذرت مطالعه کنید چراکه ریختن بیش از حد دانه های ذرت داخل دستگاه احتمال دارد به دستگاه صدمه بزند و کارایی پاپ کورن شما را نیز کاهش دهد. پس درصورتی که در هر مرتبه استفاده فقط برای  ۲ تا ۳ نفر ذرت بو داده تهیه می کنید، توصیه می شود خرید پاپ کورن ساز کوچک تر را مدنظر داشته باشید.

 

و بالعکس درصورتی که هر بار مقادیر حجم بسیار زیای ذرت بو داده می خواهید پیشنهاد می شود خرید پاپ کورن سازی با ظرفیت بیشتر را لحاظ کنید زیرا ریختن مقدار بسیاری ذرت در محصولی با ظرفیت کم سبب گرفتگی آن،  داغ شدن محصول و در نتیجه کاهش طول عمر دستگاه می شود. از طرفی درصورتی که بخواهید توسط محصولی کوچک چند مرتبه این عملیات را اجرا کنید احتمال دارد زمان بر باشد و بخشی از فیلم مورد علاقه تان گذشته باشد. بعضی از این دستگاه ها این توانایی را دارند که ۱۰، ۱۲ تا ۱۵ لیوان ذرت بوداده را را هر بار آماده کنند.

 

جنس بدنه ی دستگاه

ظرف های ذرت بوداده مایکروویوی از مواد پلاستیکی کم ارزش و درجه دو و سه تولید نشده اند،  و در تولید آن ها از مواد شیمیایی به کار گرفته نشده است بنابراین به هیچ وجه سرطان زا نیستند. سازندگان برای سلامت مردم ارزش و اهمیت قائل هستند و از مواد توسعه یافته و بروزی برای تولید این محصولات استفاده می نمایند تا در برابر حرارت و امواج مایکروویو معیوب نشده و امواج و مواد سمی وارد ذرت بوداده نشود.
ظرف های مناسب برای تهیه پاپ کورن روی اجاق گاز از جنس آلومینیوم می باشند تا در انتقال گرما و دمای گاز به دانه های ذرت داخل قابلمه توانمند باشند.
جنس پاپ کورن ساز های الکتریکی از فولاد ضد زنگ می باشد و درگاه های شیشه ای محکم و ضد خراش در آن ها به کار گرفته شده است.

 

کیفیت دستگاه

زمانی که شما قصد خرید پاپ کورن ساز دارید، سطح کارایی این دستگاه یکی از مهم ترین ملاک هایی می باشد که باید در نظر گرفت. طبیعتا همه ما می خواهیم محصولاتی که می خریم، جنس باکیفیت و اعلایی داشته باشند و سال ها بتوان با آن ها کار کرد. اما بعضی از افراد کیفیت و کارایی را قربانی قیمت می کنند و تصور می کنند اینگونه به نفعشان می شود. اما در بعد از مدتی به این موضوع پی می برند که با تهیه محصولات درجه ۲ و با قیمت پایین درواقع فقط پول خود را هدر داده اند.

 

این محصولات تهیه پاپکورن از جنس های گوناگونی تولید می شوند که برترین نوع آن ها جنس فولاد ضد زنگ و شیشه ضد خراش می باشد. به شما پیشنهاد می شود که از خرید پاپ کورن ساز تولید شده با مواد پلاستیکی نامرغوب بپرهیزید  چراکه احتمال دارد به دلیل حرارت تولید شده ی بیش از اندازه انفجار رخ دهد و منجر به بروز اتفاقات خطرناکی برای شما شود و یا مواد مضر سرطان زا وارد پاپ کورن شما شود.

 

سایز ابعاد و وزن آن ها

پاپ کورن ساز ها در سایز ها و شکل های مختلفی ساهخته می شوند،  درصورتی که به دنبال خرید پاپ کورن ساز ظرف مایکروویوی هستید باید نوعی را انتخاب نمایید که متناسب با ابعاد فر مایکروویو شما باشد. ظرف های پاپکورن رو گازی که ابعادی شبیه قابلمه ها دارند و هنگام تهیه پاپ کورن روی گاز قرار می دهید و بعد در کنار سایر قابلمه ها قابل نگهداری است.
پاپکورن های برقی در سایز های گوناگونی تولید و عرضه می شوند اما تقریبا سایز آن ها بزرگ و سنگین وزن هستند. از این رو پیش از خرید پاپ کورن ساز همچنین در رابطه با مکان نگهداری و قرار دادن آن فکر کنید تا کالایی براساس فضا و دکور آشپزخانه خود خریداری کنید.

 

هزینه

پاپ کورن ساز ها در هر دو نوع روغنی و نیروی هوای داغ، در قیمت های مختلفی تولید شده اند و این امکان برای شما وجود دارد که با  توجه به بودجه و نیاز های خود یکی از آن ها را تهیه نمایید. با این وجود درصورتی که می خواهید خرید پاپ کورن ساز باظرفیت بالا داشته باشید، باید بیشتر هزینه کنید.

 

 نظافت دستگاه

یکی دیگر از فاکتور های حائز اهمیت و کارآمد در خرید پاپ کورن ساز، امکان تمیز نمودن دستگاه است. دستگاه هایی با ساختار روغن و هوا را به آسانی می توان نظافت نمود اما نظافت وسایل حرفه ای کمی مشکل است. از این رو سعی کنید خرید پاپ کورن سازی داشته باشید که قسمت های مختلف آن را بتوان جدا کرد و مورد شست وشو قرار داد.

 

زمان لازم برای تهیه پاپکورن

زمانی که شما دلتان  هوس پاپکورن کرد قطعا تمایل دارید همان موقع یک کاسه پر از ذرت بو داده خوشمزه جلوی شما باشد.  در صورتی که بخواهید تایم طولانی منتظر آماده شدن آن بمانید تا دستگاه، ذرت بوداده را تهیه کند، احتمال دارد دیگر برایتان دلچسب نباشد.  اغلب این محصولات، ذرت بو داده را در طول ۳ تا ۵ دقیقه درحجم ۱۱تا ۱۵ لیوان تهیه می کنند. از این رو هنگام خرید پاپ کورن ساز این مسئله را از مسئول فروش یا نمایندگی آن بپرسید که این کالا در چه دقیقه و چه اندازه ذرت های شکفته شده را برای شما آماده می کند.

 

گارانتی

پیشنهاد می شود همیشه در خرید پاپ کورن ساز، محصولی که گارانتی دارند، تهیه نمایید تا اگر مشکلی داشت یا کار نمی کرد بتوانید بدون پرداخت مبلغی آن را عوض یا تعمیر نمایید.

 

ویژگی افزودن انواع ادویجات و چاشنی ها

بعضی از این محصولات امکانی در اختیار شما می گذارند تا کلیه چاشنی ها و ادویجات محبوبتان را به پاپکورن خود اضافه کنید، بنابراین اگر ذرت بو داده در طعم های مختلف را بیشتر می پسندید این ویژگی را مد نظر داشته باشید.

 

حرارت خارجی

محصولات درجه یک و باکیفیت در این حوزه کالا هایی می باشند که درون آن ها میزان حرارت بسیار زیاد است تا دانه های ذرت شکفته شود ولی بدنه خارجی آن ها سرد است.  این شاخصه بسیار حائز اهمیت است و از سوختگی و بروز مشکلات احتمالی دیگر برای دستگاه جلوگیری می کند. پس این مورد را در خرید پاپ کورن ساز دست کم نگیرید به خصوص اگر در منزل کودکی دارید.

 

سایر قابلیت ها

بعضی از این محصولات ویژگی های دیگری را برای آسایش و رفاه بیشتر برای شما فراهم کرده اند. به عنوان مثال یک پیمانه برای اندازه گیری دانه های ذرت دارند،  از چراغ های گرمایشی و روشنایی برخوردارند، دارای پوشش و درب های خاصی هستند.  کلیه این قابلیت ها سبب افزایش آسایش و رفاه فرد و افزایش کارایی محصول می شود.

 

سوالات متداول بهترین دستگاه پفیلا ساز خانگی و معرفی پرفروش ترین پاپ‌کورن‌ساز‌ها

فروش ویژه