خانه تماس با ما مقالات

بهترین ساعت هوشمند و پر فروش ترین ساعت های هوشمند درسال ۲۰۲۱

بررسی و راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند در ایران و جهان

از زمانیکه دیجیتال به زندگی ما راه پیدا کرده است، هر روز با خرید انواع مختلفی از این ابزارها مثل خرید ساعت هوشمند، رو به رو می شویم که بسیاری از آن ها در زندگی روزمره ما بسیار کاربردی اند. باخرید ساعت هوشمند و یا دیگر ابزار های هوشمند زندگی از حالت سنتی خارج کرده و به سمت زندگی ماشینی و مدرن هدایت می کند. از جمله این ابزارها، ساعت هایی هستند که به تازگی وارد بازار شده اند. هر چند این دسته از محصولات طرفداران خاصی دارند و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند اما بسیاری از افراد همچنان استفاده از ساعت های قدیمی را ترجیح می دهند. با اینحال خرید ساعت هوشمند در بین نوجوانان و جوانان بسیار رواج یافته است. از زمان ورود اولین ساعت هوشمند به بازار کمپانی های مختلفی به ساخت و تولید این ساعت ها پرداختند و موفقیت یا عدم موفقیت این کمپانی ها به دلیل وجود و یا نبود برخی ویژگی ها در این ساعت ها بوده است.

خرید ساعت هوشمند همیشه با وسواس خاصی انجام می گیرد. ما در این مطلب سعی داریم تا هر آنچه که لازم است در هنگام خرید ساعت هوشمند در نظر بگیرید را برایتان عنوان کنیم، تا در هنگام خرید ساعت هوشمند بتوانید به راحتی محصول دلخواهتان را انتخاب کنید.

 

معرفی بهترین برند ها و مارک های ساعت های هوشمند در ایران

 

فروش ویژه

بهترین ها

رتبه تصویر عنوان امتیاز موارد بیشتر
1
ساعت هوشمند ب ی اس ان ال مدل A9
ساعت هوشمند ب ی اس ان ال مدل A9

2
ساعت هوشمند کینگ تک مدل A11
ساعت هوشمند کینگ تک مدل A11

3
ساعت هوشمند وی سریز مدل A1
ساعت هوشمند وی سریز مدل A1

4
ساعت هوشمند ایتاب مدل SW1
ساعت هوشمند ایتاب مدل SW1

5
ساعت هوشمند میدسان مدل A1
ساعت هوشمند میدسان مدل A1

6
ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08
ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08

7
ساعت هوشمند وی سریز مدل V8
ساعت هوشمند وی سریز مدل V8

8
ساعت هوشمند اسمارت لایف مدل V9
ساعت هوشمند اسمارت لایف مدل V9

9
ساعت هوشمند تی سریز مدل DZ09
ساعت هوشمند تی سریز مدل DZ09

10
خرید ساعت هوشمند وی سریز مدل DZ09
خرید ساعت هوشمند وی سریز مدل DZ09

بهترین ها

1

ساعت هوشمند ب ی اس ان ال مدل A9

2

ساعت هوشمند کینگ تک مدل A11

3

ساعت هوشمند وی سریز مدل A1

4

ساعت هوشمند ایتاب مدل SW1

5

ساعت هوشمند میدسان مدل A1

6

ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08

7

ساعت هوشمند وی سریز مدل V8

8

ساعت هوشمند اسمارت لایف مدل V9

9

ساعت هوشمند تی سریز مدل DZ09

10

خرید ساعت هوشمند وی سریز مدل DZ09


فروش ویژه

فروش ویژه

رتبه محصول

5

آشنایی بیشتر با بهترین ساعت های هوشمند سال ۱۴۰۰ در جهان

 

طراحی ساعت هوشمند

اینکه یک ساعت چه فرم و طرحی داشته باشد کاملا به سلیقه شخصی هر فرد بستگی دارد. کمپانی های تولید کننده ساعت های هوشمند نیز با بهره گیری از طراحی ساعت های غیر هوشمند دو نوع صفحه نمایش وارد بازار کرده اند. صفحه نمایش گرد و مستطیل که می توانید با توجه به نظر و سلیقه خود آن را انتخاب کنید. اما چیزی که در طراحی ساعت های هوشمند قابل توجه است، ضخامت آن است که به دلیل قرار گرفتن اجزای مختلف در داخل آن ممکن است کمی زیادد باشد، بنابراین در هنگام خرید ساعت هوشمند آن را در دست خود بیندازید و امتحان کنید.

 

جنس ساعت هوشمند

در ساخت ساعت های هوشمند از موادی نظیر سرامیک، فولاد ضد زنگ و پلاستیک استفاده می کنند. استفاده از این مواد به دلیل داشتن وزن سبک به نظر انتخاب هوشمندانه ای است.

 

 

ابعاد ساعت هوشمند

ابعادی که برای ساعت های هوشمند انتخاب شده است از ۳۸ تا ۴۲ میلی متر قابل تغییر است و شما می توانید با توجه به اندازه مچ دست خود آن را انتخاب کنید.

 

 

بند ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند معمولا از ظاهر ساده ای برخوردار هستند و در حالت خاموش شما شاهد یک صفحه مستطیلی یا دایره ای سیاه رنگ هستید. برای ایجاد تنوع در ظاهر این نوع از ساعت ها بندهای قابل تعویضی را قرار داده اند؛ در نتیجه شما می توانید بندهایی با طرح و رنگ دلخواهتان انتخاب کنید.

 

 

مقاومت ساعت های هوشمند

معمولا مقاومت در برابر آب در اکثر ساعت ها چه از نوع هوشمند و چه از نوع غیر هوشمند وجود دارد. اما ویژگی جالبی که در برخی از ساعت های هوشمند قرار داده شده است این است که قادرند تا عمق ۱٫۵ متر را نیز تحمل کنند. همچنین شیشه هایی که در ساعت های هوشمند به کار می روند معمولا ضد خش بوده و در برابر ضربه مقاومند.

 

 

صفحه نمایش در ساعت های هوشمند

با آنکه گفتیم ساعت های هوشمند نیز در انواع مختلف گرد و مستطیل در بازار موجود هستند، اما آن طور که پیداست ساعت های هوشمند با طراحی مستطیل طرفداران بیشتری دارد. برخی از ساعت های هوشمند فاقد صفحه نمایش هستند و جزئیات مورد نظر به وسیله چراغ های ال ای دی نمایش داده می شوند. اما ساعت های هوشمند جدیدتری نیز به بازار وارد شده اند که دارای صفحه نمایش های لمسی هستند. این نوع از ساعت های هوشمند کارکرد ساده ای دارند و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

پنلی که برای نمایشگر ساعت های هوشمند در نظر گرفته شده است معمولا از بین این سه گزینه انتخاب می شود:

  • اولد
  • ال سی دی
  • جوهر الکترونیکی

صفحه نمایش های اولد به دلیل کنتراست بالا و خوانایی در نور خورشید بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و اولدهای سیاه و سفید از اصلی ترین آن هاست.

 

 

مدت زمان شارژدهی ساعت های هوشمند

در این ساعت های هوشمند از باتری های کوچکی استفاده شده است که در بهترین حالت می توانند تا ۳ روز انرژی مورد نیاز ر برای ساعت شما را فراهم کنند، حتی در برخی از ساعت های هوشمند ساده تر میزان شارژدهی به ۱۰ روز نیز می رسد. باتری که در ساعت های هوشمند قرار می گیرد، معمولا از نوع باتری های لیتیوم یونی است هر چند که در برخی از ساعت های هوشمند هنوز هم از باتری های ساعت های معمولی استفاده می شود.

 

 

سنسورها و برنامه های موجود در ساعت های هوشمند

در ساعت های هوشمند انواع مختلفی از سنسورهای متفاوت مانند گام شمار، Gps، فشارسنج، سرعت سنج، ارتفاع سنج، برنامه های ورزشی و … قرار دارد و شما با توجه به نیاز و علاقه خود می توانید خرید ساعت هوشمندی انجام دهید که دارای قابلیت های مورد نظرتان باشد.

 

 

سیستم عامل های موجود در ساعت های هوشمند

سیستم عامل هایی که در ساعت های هوشمند قرار گرفته است سه نوع هستند:

WatchOS:

این سیستم عامل معمولا در اپل واچ ها دیده می شود و دارای قابلیت های فراوان و اپلیکیشن های متفاوتی است. این سیستم عامل کاربری آسانی دارد و دارای منوهای روان و نمایشگر شفاف است. پرداختن به این نوع ساعت های هوشمند نیازمند یک بررسی دقیق و کامل است که در مطلب دیگری آن را عنوان خواهیم کرد.

WearOS یا اندروید:

این سیستم عامل ها نیز در ساعت های هوشمند به چشم می خورد. این نوع از ساعت ها سازگاری بیشتری با گوشی های هوشمند و برخی از گوشی های IOS دارد.

تایزن:

این سیستم عامل زمانی در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گرفت که پس از گذشت مدتی سیستم عامل اندروید جایگزین آن شد. در نتیجه این سیستم عامل در ساعت های هوشمند و دیگر لوازمی که نیاز به سیستم عامل های سبک دارند، به کار گرفته شد. این سیستم عامل از نظر تعداد اپلیکیشن ها کمی پایین تر از دو سیستم دیگر است اما می تواند راضی کننده باشد.

سوالات متداول بهترین ساعت هوشمند و پر فروش ترین ساعت های هوشمند درسال ۲۰۲۱

فروش ویژه