خانه تماس با ما مقالات

راهنمای خرید بهترین کرم پودر و پر فروش ترین کرم پودرها در ایران

بهترین مارک و برند کرم پودر در ایران

تهیه بهترین کرم پودر یکی از اصلی ترین اولویت ها برای آرایش و گریم بوده و در واقع می توان از کرم پودر به عنوان بیس و پایه آرایش نام برد. در دنیای امروز که توجه به زیبایی و مد مورد توجه بسیاری از بانوان است انتخاب لوازم آرایش متناسب با پوست در بین میلیون ها برند مختلف کاری دشوار به نظر می­ رسد. خصوصا در مورد کرم پودر که در تماس مستقیم با پوست است، یک انتخاب نادرست ممکن است منجر به ایجاد آسیب های جبران ناپذیری در پوست شود.

در این راهنما سعی داریم شما را با انواع کرم پودر آشنا کنیم تا بتوانید بهترین کرم پودر مناسب با نوع و رنگ پوست خود  انتخاب کنید. در ابتدا بهتر است بدانید نوع و کیفیت بهترین کرم پودر به دلایلی همچون سلامت پوست، تاثیری که یک کرم پودر خوب بر روی آرایش شما می­ گذارد و زیرسازی که بهترین کرم پودر برای ایجاد یک آرایش یا گریم بهتر به وجود می­ آورد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

معرفی بهترین کرم پودر ها

فروش ویژه

بهترین ها

رتبه تصویر عنوان امتیاز موارد بیشتر
1
کرم پودر مای مدل Acneline A01
کرم پودر مای مدل Acneline A01

2
کرم پودر بورژوآ مدل City Radiance
کرم پودر بورژوآ مدل City Radiance

3
کرم پودر مای مدل Acneline A02
کرم پودر مای مدل Acneline A02

4
کرم پودر مدیسان مدل Caramel
کرم پودر مدیسان مدل Caramel

5
کرم پودر بورژوآ مدل Air Mat
کرم پودر بورژوآ مدل Air Mat

6
کرم پودر این لی مدل Invory
کرم پودر این لی مدل Invory

7
کرم پودر دی ام جی ام سری Rich Cream شماره ۴۴۱
کرم پودر دی ام جی ام سری Rich Cream شماره ۴۴۱

8
کرم پودر سینره ضد چروک
کرم پودر سینره ضد چروک

9
کرم پودر ایوروشه مدل Comfort Cream Dore 300
کرم پودر ایوروشه مدل Comfort Cream Dore 300

10
کرم پودر فلورمار مدل مات شماره ۳۰۲
کرم پودر فلورمار مدل مات شماره ۳۰۲

بهترین ها

1

کرم پودر مای مدل Acneline A01

2

کرم پودر بورژوآ مدل City Radiance

3

کرم پودر مای مدل Acneline A02

4

کرم پودر مدیسان مدل Caramel

5

کرم پودر بورژوآ مدل Air Mat

6
7

کرم پودر دی ام جی ام سری Rich Cream شماره ۴۴۱

8
9

کرم پودر ایوروشه مدل Comfort Cream Dore 300

10

کرم پودر فلورمار مدل مات شماره ۳۰۲


فروش ویژه

فروش ویژه

رتبه محصول

5

بررسی و راهنمای خرید بهترین کرم پودر ها در بازار

ویژگی های بهترین کرم پودر

پوشانندگی: پوشانندگی کرم پودر یکی از فاکتور های مهم انتخاب آن است و شاید بتوان گفت اولین سوالی که یک شخص در مورد یک کرم پودر به ذهنش خطور می کند پوشانندگی آن است؟ استفاده از بهترین کرم پودر با پوشانندگی بالا به شما این امکان را می­ دهد تا نواقص صورت مثل جای جوش و یا زخم را به راحتی کاور کنید.

ضد حساسیت: به دلیل تماس مستقیم کرم پودر با پوست صورت، در صورت انتخاب یک کرم پودر نا مرغوب ممکن است حساسیت هایی بر روی پوست شما ایجاد شود. پس بهتر است پیش از انتخاب به این پارامتر نیز توجه­ ویژه داشته باشد.

بافت سبک: بافت نرم و سبک نیز فاکتوری مهم در انتخاب بهترین کرم پودر به شمار می­ رود. چرا که یک کرم پودر با بافتی سبک جلوه ای بهتر بر روی صورت داشته و حالتی طبیعی به صورت می ­دهد به خصوص اگر از کرم پودر برای گریم استفاده می­ کنید به دنبال کرم پودری با بافت سبک باشید.

محافظت کننده در برابر UV: در برخی از بهترین کرم پودر ها خاصیتی مانند کرم های ضد آفتاب نیز قرار داده شده است. با استفاده از این نوع از کرم پودرها دیگر نیازی به استفاده از ضد آفتاب ندارید.

نکته مهم دیگر در انتخاب بهترین کرم پودر توجه به پوست است. پیش از انتخاب کرم پودر بهتر است نوع پوست خود را شناسایی کنید و متناسب با آن بهترین کرم پودر را انتخاب کنید تا در حین استفاده از آن دچار مشکلات پوستی نشوید.

 

 

انواع کرم پودر برای پوست های مختلف

 

کرم پودر مخصوص پوست خشک: پوست های خشک معمولا حساسیت بالایی دارند و در اثر مواد شیمیایی ممکن است تحریک شوند. بهترین کرم پودر های مخصوص پوست خشک پایه روغنی و مایع دارند که از خشکی پوست و ایجاد تحریکات پوستی جلوگیری می­ کند.

کرم پودر مخصوص پوست های چرب: پوست های چرب منافذ متعددی داشته و براق به نظر می­ رسند. در صورت استفاده از کرم پودری که مخصوص پوست چرب نباشد، منافذ بسته شده و پس از مدتی شاهد جوش و آکنه بر روی پوست خود خواهید بود. بهترین کرم پودر های مخصوص پوست چرب به صورت مایع یا جامد بوده و فاقد چربی هستند. علاوه بر آین حاوی ترکیباتی هستند که ترشح چربی را کنترل کرده و جوش یا آکنه ایجاد نمی ­کنند.

کرم پودر مخصوص پوست های نرمال: افراد با پوست نرمال می ­توانند از انواع کرم پودر ها که مخصوص پوست های نرمال است استفاده کنند.

کرم پودر مخصوص پوست مختلط: در افراد با پوست مختلط پوست ناحیه گونه ها خشک و ناحیه بینی و پیشانی چرب و براق است. این دسته از افراد بهتر است در فصل های مختلف از کرم پودر های گوناگون استفاده کنند. بهترین کرم پودر با پایه مایع (آب) گزینه مناسبی برای این دسته از افراد می­ باشد.

اطلاعات مربوط به نوع پوست را از روی بسته محتوی کرم پودر بخوانید.

 

 

 

انواع کرم پودر ها بر اساس جنس آنها

کرم پودر مایع: این دسته از کرم پودرها به صورت مایع بوده و پوشانندگی آن ها معمولی و کم است اما با این حال طرفداران زیادی دارد.

کرم پودر فومی: پوشش دهی این نوع از کرم پودر ها متوسط بوده و ترکیبی از کرم مرطوب کننده و پودر می­ باشد. این دسته از کرم پودرها گزینه مناسبی برای پوست های چرب و مختلط است.

کرم پودر خامه ای: بهترین کرم پودرهای خامه ­ای غلظت بسیار بالایی داشته و به همین دلیل پوشانندگی خوبی نیز دارند. همچنین ماندگاری این دسته از کرم پودرها بالا بوده و برای مدت طولانی بر روی پوست باقی می ­مانند. این محصولات برای پوشاندن لک و سایر نواقص پوستی انتخابی مناسب بوده و برای گریم استفاده می­ شود.

کرم پودر بالشتی: کرم پودرهای بالشتی به صورت مایع بوده و پوشانندگی نسبتا ضعیفی دارند. این محصولات هیچ گونه مشکلی برای پوست ایجاد نکرده و به راحتی نیز روتوش می­ شوند.

کرم پودر سرمی: بهترین کرم پودرهای سرمی برای پوشاندن چین و چروک ها مناسب می­ باشند و به دلیل پوشانندگی ضعیفی که دارند لکه ها را محو نمی ­کنند. این دسته از محصولات به عمق چین و چروک پوست نفوذ کرده و با پر کردن شیارها چین و چروک ها را محو می­ کند. کرم پودرهای سرمی حاوی ترکیباتی همچون سفید کننده، روشن کننده و ضد چروک هستند.

کرم پودر کرمی: پایه و بیس کرم پودرهای کرمی روغن بوده و ماندگاری بالایی دارند. همچنین این محصولات از غلظت بالایی نیز برخوردار هستند و از این رو در صنعت گریم مورد استفاده قرار می ­گیرند. بهترین کرم پودرهای کرمی به دلیل داشتن پایه روغنی یک انتخاب خوب برای پوست های خشک هستند.

کرم پودر خمیری: کرم پودرهای خمیری بهترین کرم پودر ها برای مصرف روزانه می باشند. این دسته از کرم پودرها چندکاره بوده و در عین رنگی بودن و پوشاندن لک و سایر نواقص صورت، حاوی ترکیباتی همچون ضدآفتاب، مرطوب کننده، ضد چروک و آنتی اکسیدان نیز می ­باشد.

کرم پودر معدنی: کرم پودرهای معدنی فاقد هر گونه مواد شیمیایی، رنگ و اساس بوده و انتخاب مناسبی برای افراد با پوست های خشک و حساس است. این دسته از محصولات به دلیل داشتن ترکیبات معدنی و بافتی سبک پوست شما را نرم و لطیف می­ کنند اما به نسبت سایر کرم پودرها پوشانندگی ضعیف تری دارند.

BB کرم: این کرم پودر به تازگی وارد بازار شده است و شاید بسیاری از افراد هنوز اطلاعات چندانی از آن نداشته باشند. این کر م حاوی موادی نظیر سرم، مرطوب کننده، ضد آفتاب، پرایمر،  کرم پودر و هر انچه که لازم است در هنگام آرایش به عنوان زیر ساز از آن ها استفاده کنید می باشد. استفاده از بی بی کرم دارای پوشش دهی چندان بالایی نیست اما به دلیل وجود مواد تشکیل دهنده آن برای مصارف روزانه کاملا مناسب است.

CC کرم: سی سی کرم نیز همانند بی بی کرم است و همان محتویات را دارد با اینکه تفاوت که پوشش دهی آن بالاتر است.

 

 

رنگ کرم پودر

رنگ کرم پودر یکی دیگر از فاکتورهایی است که در انتخاب یک کرم پودر باید به آن توجه شود. انتخاب بهترین کرم پودر که رنگی نزدیک به رنگ پوست شما دارد ظاهری طبیعی تر ایجاد می­ کند. کرم پودرها معمولا در رنگ های مختلفی مثل برنز، تیره، روشن و رنگ صورت تهیه و به بازار عرضه شده اند. دقت داشته باشید که استفاده از رنگ های خیلی روشن برای افرادی که پوستی تیره و یا گندمی دارند چندان مناسب نیست و سعی کنید رنگی نزدیک به توناژ پوستی خود انتخاب کنید.

سوالات متداول راهنمای خرید بهترین کرم پودر و پر فروش ترین کرم پودرها در ایران

فروش ویژه