خانه تماس با ما مقالات

بهترین مارک و برند اتو مو حرفه ای و مخصوص کراتین در سال ۲۰۲۱

بررسی و راهنمای خرید بهترین اتوموهای خارجی و ایرانی 

 

در گذشته داشتن مو فر و یا صاف برای افراد آرزوی بزرگی بود. بسیاری از افراد به دلیل نداشتن تجهیزات کافی از اتوهای مخصوص لباس برای صاف کردن موهای خود استفاده می کردند که مشکلات خاص خود را به همراه داشت.اما با گذشت زمان و ورود لوازم برقی آرایشی و پیرایشی دیگر داشتن موهای فر برای افرادی که دارای موهای صاف هستند و داشتن موهای صاف برای افرادی که دارای موی فر هستند آرزو نیست. انواع و اقسام مختلفی از بهترین اتو مو ها در اشکال و با امکانات مختلف در بازار موجود هستند. بست رویو بهترین اتوموهای موجود در بازار را با صفحه بررسی هر محصول و قیمت به روز شده آنها را آورده است تا با مقایسه آنها بهترین اتومو را انتخاب نمایید. 

 

معرفی بهترین مارک و برند های اتو مو در سال 2021 

فروش ویژه

بهترین ها

رتبه تصویر عنوان امتیاز موارد بیشتر
1
اتو موی برند پروویو مدل PW-5107
اتو موی برند پروویو مدل PW-5107

2
اتو موی بابلیس مدل ST327E
اتو موی بابلیس مدل ST327E

3
اتو مو برند رمینگتون مدل S8590
اتو مو برند رمینگتون مدل S8590

4
اتو موی برند سورکر مدل SK-947
اتو موی برند سورکر مدل SK-947

5
اتو موی حرفه ای برند پریسنلی مدل PR152AT
اتو موی حرفه ای برند پریسنلی مدل PR152AT

6
اتو موی برند پرومکس مدل ۵۷۳۵
اتو موی برند پرومکس مدل ۵۷۳۵

7
اتو موی سه کاره جیمی/جاندلی/مدل JDL 2109
اتو موی سه کاره جیمی/جاندلی/مدل JDL 2109

بهترین ها

1

اتو موی برند پروویو مدل PW-5107

2
3

اتو مو برند رمینگتون مدل S8590

4

اتو موی برند سورکر مدل SK-947

5

اتو موی حرفه ای برند پریسنلی مدل PR152AT

6

اتو موی برند پرومکس مدل ۵۷۳۵

7

اتو موی سه کاره جیمی/جاندلی/مدل JDL 2109


فروش ویژه

فروش ویژه

رتبه محصول

5

در هنگام خرید بهترین مارک اتو مو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

احتمالا در هنگام خرید بهترین اتو مو این سوالات برای شما هم پیش خواهد آمد:

  • اتو موی خود را با چه قیمتی تهیه کنم؟

  • چه اتو مویی برای موهای من مناسب تر است؟

  • جنس صفحات اتو مو باید چگونه باشد؟

  • کدام اتو مو از نظر اندازه برای من مناسب تر است؟

  • در پایان این مطلب به پاسخ سوالات خود خواهید رسید.

 

 

 

قیمت بهترین مارک و برند اتو مو های مخصوص ( کراتین و موهای معمولی )

 

در هنگام خرید بهترین مارک اتو مو همانند خرید هر وسیله دیگری، اتو مو بهتر است از قبل بودجه خود را مشخص کنید. چرا که با وجود تنوع بالای این محصول در فروشگاه ها قطعا گیج خواهید شد. پس با دانستن بودجه مورد نظر می توانید بسیاری از گزینه های پیش رویتان را حذف کنید. اما دقت داشته باشید که هر چه هزینه بیشتری را صرف خرید بهترین مارک  اتو مو کنید از ویژگی های بیشتری نیز برخوردار خواهید بود و در نتیجه آسیب کمتری به موهایتان وارد خواهید کرد.

 

 

 

بافت موهای شما چگونه است ؟

 

پس از تعیین بودجه مورد نظرتان اکنون باید به دنبال بهترین اتو مو یی باشید که با توجه به قیمتی که در نظر دارید کمترین آسیب را نیز به موهایتان وارد کند. بدین منظور باید شناخت دقیقی در مورد جنس موهای خود داشته باشید. اینکه شما موهای ضخیم دارید و یا موهای صاف و نازک در انتخاب نوع اتو مو می تواند بسیار کمک کننده باشد. با نگاهی به جدول زیر می توانید نوع اتو مویی که با موهایتان سازگار است را انتخاب کنید.

 

 

 

پهنای صفحات اتو موی مناسب با موهای شما کدام است؟

 

اتو مو ها در دو نوع باریک و پهن در دسترس هستند. عموما از بهترین مارک اتو مو های باریک برای صاف کردن موهای کوتاه و کم حجم استفاده می شود؛ همچنین با استفاده از این اتو مو می توانید موهای خود را فر کنید که البته این کار نیازمند تجربه است. در مقابل اتو موهای پهن عموما برای موهایی کاربرد دارند که پر حجم و خیلی بلند هستند. با استفاده از این نوع اتو مو می توانید مقدار بیشتری از موهای خود را بین صفحات آن قرار داده و اتو کنید.

 

 

 

جنس اتو موی مناسب با موهای شما کدام است؟

 

جنس اتو مو در در آسیب رساندنیا نرساندن به موهای شما بسیار اهمیت دارد. سعی کنید بهترین اتو مویی انتخاب کنید که دارای صفحاتی باشد که کمترین آسیب را به موهای شما وارد می کند. در زیر انواع روکش های اتو مو را برایتان آورده ایم تا با دانستن ویژگی های آن بهترین اتو مو را انتخاب کنید. نوع موی خود را بشناسید و اتو مویی مناسب با آن انتخاب کنید.

 

 

 

کفی های معمولی در اتو مو:

 

صفحات معمولی به صفحاتی گفته می شود که عموما از فلز ساخته شده اند. این نوع از اتو موها عموما دارای قابلیت تنظیم حرارت نیستند و تنها می توان آن ها را در سه درجه کم، متوسط و زیاد تنظیم کرد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که گاه گاه و نه همیشه از اتو مو استفاده می کنید، این نوع از بهترین اتو مو به نظر گزینه مناسب و به صرفه ای می باشد.

 

 

 

کفی های سرامیکی در اتو مو:

 

کفی سرامیکی در اتو موها طرفداران بسیار زیادی دارد. اتو موهایی که دارای صفحاتی از جنس سرامیک هستند؛ علاوه بر اینکه دارای قیمت مناسبی هستند، دارای قابلیت تنظیم درجه حرارت نیز می باشند. صفحات سرامیکی آسیب کمتری را به موهای شما وارد خواهد کرد؛ در نتیجه برای کسانیکه از بهترین اتو مو زیاد استفاده می کنند بسیار مناسب می باشد؛ خصوصا افرادی که دارای موهای نازک هستند. این صفحات در هنگام متصل شدن به برق به سرعت و به صورت یکنواخت گرم خواهند شد و در نتیجه از ایجاد آسیب و سوختگی در مو جلوگیری می کنند. علاوه بر این، نوع سرامیکی اتو مو گرما را به مدت طولانی حفظ می کند. اگر موهای رنگ شده دارید هم می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از کدر شدن موهایتان از آن استفاده کنید.

 

 

 

کفی تورمالین در اتو مو:

 

تورمالین ماده ای است در طبیعت بسیار زیاد یافت می شود. سازندگان لوازم آرایشی و زیبایی از این ماده پرکاربرد در ساخت محصولات آرایشی استفاده کرده اند. یکی از موارد مصرف این ماده در ساخت اتو مو می باشد. تورمالین به آرامی گرم می شود و حرارت را تا حد بالایی حفظ خواهد کرد. این نوع از اتو مو نه تنها از خشک کردن موهای شما جلوگیری خواهد کرد؛ بلکه آن ها را بسیار براق و خوش حالت می کند.

 

 

کفی آیونیک در اتو مو:

قیمت بالای این نوع از بهترین اتو موها نسبت به دیگر اتومو ها باعث کم طرفدار شدن این نوع از اتو مو شده است.  اما اگر جزو کسانی هستید که موهای خشکی دارند، این مدل از اتو مو بسیار برای شما بسیار مناسب می باشد. این اتو مو باعث می شود که رطوبت موهای شما حفظ شده و خشک نشود.

 

 

کفی تیتانیوم در اتو مو:

استفاده از این نوع اتو مو باید با دقت بالایی انجام شود چرا که این نوع از صفحات عموما بسیار سریع گرم شده و حرارت را منتقل می کنند. از نگه داشتن اتو موهای تیتانیومی بر روی موهای خود به مدت زیاد پرهیز کنید چرا که باعث سوختن موهایتان خواهد شد. اتو موهای دارای کفی تیتانیوم عموما برای افرادی که دارای موهای ضخیم هستند مناسب تر می باشد.

 

 

کفی کراتین در اتو مو:

اکثر شما با واژه کراتین آشنا هستید. کراتین در واقع جزء اصلی تشکیل دهنده موست. بهترین اتو موهایی که دارای صفحاتی از جنس کراتین هستند باعث نرم شدن موهای شما و ایجاد خاصیت یونیزاسیون و به دنبال آن آسیب کمتر در موهای شما خواهند شد.

 

 

وزن اتو مو:

استفاده از بهترین اتو مو برای صاف کردن و حالت دادن ممکن است زمان زیادی ببرد، در نتیجه اگر از اتومویی استفاده کنید که دارای وزن سنگین می باشد ممکن است باعث ایجاد خستگی شود. در نتیجه قبل از اقدام به خرید بهترین اتو مو، آن را در دست خود گرفته و وزن آن را امتحان کنید.

 

 

 

 آیا استفاده از اتو مو به موهایمان آسیب می زند؟

 

این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. اما نکته اینجاست که نمی توان به این سوال پاسخ قاطعی داد. میزان آسیب به مو در افراد مختلف و با جنس موهای مختلف متفاوت است. اما بد نیست بدانید هر حرارتی که به مو وارد شود به مرور زمان باعث ایجاد آسیب در موهای شما خواهد شد.

بهتر است سوال مطرح شده را به صورت دیگری عنوان کنیم: کدام یک از انواع اتو مو به موها آسیب کمتری می رساند؟

در پاسخ به این سوال باید دو نکته را در نظر داشته باشیم: یکی درجه حرارتی که اتو مو به موهای شما وارد می کند و دیگری این که این حرارت چگونه به موهای شما می رسد؟

طبق بررسی های انجام شده حداقل حرارتی که باعث حالت گرفتن مو خواهد شد ۱۷۰ درجه سانتی گراد است. اگر درجه ای پایین تر از این میزان را در نظر بگیرید ممکن است فرم دهی موهای شما به درستی انجام نپذیرد. از طرفی عموما مو تا درجه حرارت ۲۴۰ در جه سانتیگراد را می تواند تحمل کند و آسیب وارد شده به مو تا این درجه کمتر است.

در مورد نحوه انتقال حرارت نیز باید این را عنوان کنیم که جنس المنت گرم کننده دستگاه و کفی های در نظر گرفته شده تعیین کننده مناسب و یا نا مناسب بودن این دستگاه است. در واقع اتومویی مناسب تر است که بتواند حرارت را به صورت یکنواختی در تمام سطح صفحات اتو مو توزیع کند. با توجه به مطالبی که گفته شد کفی سرامیک و پس از آن تورمالین گزینه های مناسبی برای بهترین اتو مو به نظر می رسند.

 

 

درجه تنظیم حرارت اتو مو متناسب با نوع مو:

 

اتو مو های جدیدی که در بازار موجود هستند دارای قسمتی برای تعیین میزان دمای دلخواه هستند. با کمک این ویژگی می توانید دما را در حرارتی تنظیم کنید که آسیبی به موهایتان وارد نشود.

 

 

 

سیم و اتصال به بدنه اتو مو:

 

طبق تجربیاتی که اکثر استفاده کننده های این وسیله پر کاربرد داشته اند استفاده از اتو موهایی که دارای سیم بلندتری هستند بسیار بهتر و راحت تر است. در هنگام جمع کردن اتو مو نیز آن را به دور آن پیچیده و به راحتی در کمد خود قرار دهید.

دومین نکته در مورد سیم اتو مو محل اتصال آن به بدنه دستگاه است. در اتو موهای جدید امکان چرخش ۳۶۰ درجه  در محل اتصال سیم به بدنه قرار داده شده است. در نتیجه به راحتی و بدون نگرانی بابت پیچ خورد و گره خورد ن سیم اتو می توانید از آن استفاده کنید.

 

 

 

پیشنهادات ما به شما در هنگام استفاده از بهترین اتو مو:

 

  • سعی کنید در هنگام استفاده از اتو مو آن را به کف سر خود نچسبانید. فاصله کمی را از کف سر خود انتخاب کرده و به آرامی مو را در بین صفحات اتو مو قرار داده و صفحات را به هم بچسبانید. هنگامی که زمان مورد نظرتان پایان یافت (هرچه مو ضخیم تر باشد زمان بیشتری برای حالت گرفتن مو لازم است) به آرامی و بدون باز کردن صفحات آن از هم اتو مو را به انتهای ساقه موهای خود هدایت کنید.

  • سعی کنید اتو مویی را انتخاب کنید که از صفحات سرامیکی تشکیل شده باشند، صفحات فلزی و آهنی در موهایتان موخوره ایجاد می کند.

  • قبل از اتو کردن موهایتان را کاملا خشک کنید.

  • اتو مو را به صورتی بر روی موهای خود قرار دهید که عمود بر ریشه باشد.

  • از اتو مو و کلیه محصولات حالت دهنده مو فقط در مواقعی استفاده کنید که ضرورت دارد چرا که استفاده بیش از حد از آن ها باعث ریزش و آسیب در موهای شما خواهد شد.

سوالات متداول بهترین مارک و برند اتو مو حرفه ای و مخصوص کراتین در سال ۲۰۲۱

فروش ویژه